FANDOM

Flareon (jap. ブースター Booster) - Pokémon typu Ogień wprowadzony w generacji I.

Jest jedną z wielu ewolucyjnych postaci Eevee. Pozostałe to: Vaporeon, Jolteon, Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon i Sylveon.

Biologia

Fizjologia

Flareony podobne są do czerwono-żółtych fenków. Futro tych Pokémonów jest miękkie w dotyku, a jego pomarańczowy odcień może wahać się od bardzo jasnego do niemal czerwonego. Ma bardzo duże uszy z czarnymi środkami, a pomiędzy nimi znajduje się żółta grzywka. Tułów Flareona jest podobny do tułowia Eevee, jest jednak większy i ma inny kolor. Kołnierz, jak i ogon jest bardzo puszysty i ma jasnożółty kolor.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Gdy magazynuje w sobie energię cieplną, jego temperatura może wzrosnąć do ponad 1600 stopni. Futro Flareona uwalnia ciepło gromadzące się wewnątrz jego ciała, dzięki czemu nie przegrzewa się.

Zachowanie

Flareony są eleganckie i wierne właścicielowi, dzięki czemu zyskały sobie licznych wielbicieli. Flareon wygląda wprawdzie bardzo milutko, ale to bardzo silny ognisty Pokémon.

Jest przyjaznym Pokémonem, lojalnym wobec właściciela. Zamieszkuje głównie w miastach i ma licznych fanów ze względu na swój przyjazny charakter jak i milusiński wygląd.

Ewolucja

Eevee może ewoluować w 8 różnych Pokémonów:

Eevee

Eevee
Kamień Wody Water Stone Vaporeon
Vaporeon
Kamień Pioruna Thunder Stone Jolteon
Jolteon
Kamień Ognia Fire Stone Flareon
Flareon
Przyjaźń + poziom (dzień) Dzień Espeon
Espeon
Przyjaźń + poziom (noc) Noc Umbreon
Umbreon
podniesienie poziomu przy Omszonej Skale Moss Rock Leafeon
Leafeon
podniesienie poziomu przy Lodowej Skale Ice Rock Glaceon
Glaceon
podniesienie poziomu
dwa serca w Pokémon-Amie
ruch typu Baśń
Sylveon
Sylveon

W anime

Aktorzy i aktorki

Japonia