Fandom

Pokémon Wiki

Flannery

3041stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Flannery
250px
アスナ Asuna
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Czerwony
Miasto Lavaridge
Region Unova
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Lavaridge
Odznaka Odznaka Ciepła
Specjalizacja Typ Ognisty
Debiut Zamieszanie z poezją!
Postać

Flannery jest Liderką Sali w Lavaridge. Specjalizuje się w Pokémonach ognistych i daje Odznakę Ciepła trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Flannery debiutuje w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenowała ze Slugmą. Kobieta wyjaśniła, że jest nową Liderką Sali w Lavaridge po tym, jak jej dziadek, pan Moore, wycofał się, ponieważ chciał zostać poetą. Jest trochę niedoświadczona, więc zapomniała doprowadzić miejsce na kolejną bitwę do porządku. Ash, Brock, May i Max pomogli jej posprzątać salę po ostatniej walce na niej.

Podczas czyszczenia sali, Flannery była wspierana przez Jessie i Jamesa z Zespołu R, którzy przebrali się za robotników budowlanych, jak również przez dziadka Flannery, który przebrał się za sędziego. Dziadek Flannery uratował jej Torkoala, kiedy Zespół R próbował go ukraść. W wyniku bitwy, jeden z jej Slugm przekształcił się w Magcargo.

W odcinku Nadchodzi ziewanie, Ash stoczył bitwę w sali przeciwko Flannery. Do walki użył Corphisha, Pikachu i Treecko. Ash wygrał bitwę i zdobył Odznakę Ciepła.

Pokémony

Slugma → Magcargo (Mag)
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Mag to Magcargo Flannery. Pojawił się jako Slugma w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenował z Flannery i Megiem. Ewoluował podczas walki z Zespołem R.

Następnego dnia w walce Flannery z Ashem był pierwszym wyborem liderki. Choć był trudniejszym przeciwnikiem niż się wcześniej wydawało, Corphish zdołał go pokonać.

Ataki
Żar, Miotacz Płomieni, Burza Piaskowa, Podwójny Zespół i Odbicie
Meg
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Meg to Slugma Flannery. Pojawił się w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenował z Flannery i Magiem.

Podczas walki Flannery z Ashem był drugim wyborem Flannery. Walczył z Treecko. Dzięki swoim atakom okazał się trudnym przeciwnikiem. Użył Ziewania, przez co Ash był smuszony do zmiany Pokémona. Pokonał go Pikachu.

Ataki
Miotacz Płomieni, Powalenie, Smog i Ziewanie
Torkoal
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Torkoal pierwszy raz pojawił się w odcinku Zamieszanie z poezją!. W tym odcinku Zespół R chciał go porwać, jednak Mag ewoluował i pokonał ich.

Był ostatnim wyborem Flannery w jej walce z Ashem. Z potężnym Przegrzaniem i silną Stalową Obroną był w stanie pokonać Pikachu i Treecko. Ash wysłał Corphisha, lecz ten dalej spał po Ziewnięciu Mega. Jednak w końcu obudził się podczas walki. Po zaciętej walce Corphish zwyciężył.

Ataki
Miotacz Płomieni, Stalowa Obrona, Bomba Mułu i Przegrzanie
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki