FANDOM

Flannery
250px
アスナ Asuna
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Czerwony
Miasto Lavaridge
Region Unova
Stanowisko Liderka Sali
Liderka w Sali Lavaridge
Odznaka Odznaka Ciepła
Specjalizacja Typ Ognisty
Debiut Zamieszanie z poezją!
Postać

Flannery jest Liderką Sali w Lavaridge. Specjalizuje się w Pokémonach ognistych i daje Odznakę Ciepła trenerom, którzy ją pokonają.

Historia

Flannery debiutuje w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenowała ze Slugmą. Kobieta wyjaśniła, że jest nową Liderką Sali w Lavaridge po tym, jak jej dziadek, pan Moore, wycofał się, ponieważ chciał zostać poetą. Jest trochę niedoświadczona, więc zapomniała doprowadzić miejsce na kolejną bitwę do porządku. Ash, Brock, May i Max pomogli jej posprzątać salę po ostatniej walce na niej.

Podczas czyszczenia sali, Flannery była wspierana przez Jessie i Jamesa z Zespołu R, którzy przebrali się za robotników budowlanych, jak również przez dziadka Flannery, który przebrał się za sędziego. Dziadek Flannery uratował jej Torkoala, kiedy Zespół R próbował go ukraść. W wyniku bitwy, jeden z jej Slugm przekształcił się w Magcargo.

W odcinku Nadchodzi ziewanie, Ash stoczył bitwę w sali przeciwko Flannery. Do walki użył Corphisha, Pikachu i Treecko. Ash wygrał bitwę i zdobył Odznakę Ciepła.

Pokémony

Slugma → Magcargo (Mag)
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Mag to Magcargo Flannery. Pojawił się jako Slugma w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenował z Flannery i Megiem. Ewoluował podczas walki z Zespołem R.

Następnego dnia w walce Flannery z Ashem był pierwszym wyborem liderki. Choć był trudniejszym przeciwnikiem niż się wcześniej wydawało, Corphish zdołał go pokonać.

Ataki
Żar, Miotacz Płomieni, Burza Piaskowa, Podwójny Zespół i Odbicie
Meg
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Meg to Slugma Flannery. Pojawił się w odcinku Zamieszanie z poezją!, gdzie trenował z Flannery i Magiem.

Podczas walki Flannery z Ashem był drugim wyborem Flannery. Walczył z Treecko. Dzięki swoim atakom okazał się trudnym przeciwnikiem. Użył Ziewania, przez co Ash był smuszony do zmiany Pokémona. Pokonał go Pikachu.

Ataki
Miotacz Płomieni, Powalenie, Smog i Ziewanie
Torkoal
200pxDebiut: Zamieszanie z poezją! Torkoal pierwszy raz pojawił się w odcinku Zamieszanie z poezją!. W tym odcinku Zespół R chciał go porwać, jednak Mag ewoluował i pokonał ich.

Był ostatnim wyborem Flannery w jej walce z Ashem. Z potężnym Przegrzaniem i silną Stalową Obroną był w stanie pokonać Pikachu i Treecko. Ash wysłał Corphisha, lecz ten dalej spał po Ziewnięciu Mega. Jednak w końcu obudził się podczas walki. Po zaciętej walce Corphish zwyciężył.

Ataki
Miotacz Płomieni, Stalowa Obrona, Bomba Mułu i Przegrzanie
Liderzy Sal w regionie Hoenn

Plik:FileStone Badge.png
Roxanne
w mieście Rustboro

Plik:FileKnuckle Badge.png
Brawly
na wyspie Dewford

Plik:FileDynamo Badge.png
Wattson
w mieście Mauville

Plik:FileHeat Badge.png
Flannery
w mieście Lavaridge

Plik:FileBalance Badge.png
Norman
w mieście Petalburg

Plik:FileFeather Badge.png
Winona
w mieście Fortree

Plik:FileMind Badge.png
Tate i Liza
w mieście Mossdeep

Plik:FileRain Badge.png
Wallace/Juan
w mieście Sootopolis