Fandom

Pokémon Wiki

Ferris

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ferris.png

Ferris

Ferris (jap. フジオ Fujio, ang. Ferris) — postać pojawiająca się w odcinkach Nowe życie skamieliny! (część 1) i Nowe życie skamieliny! (część 2). Jest archeologiem i przyjacielem Sierry.

Historia

Ferris po raz pierwszy pojawił się w odcinku Nowe życie skamieliny! (część 1) w jaskiniach na Skręconej Górze. Jest archeologiem i wraz ze swoim Drilburem wykopuje skamieliny. Skamielina Tirtougi przypomina mu doświadczenia z dzieciństwa, kiedy bawił się w górach. Następnie zauważył świecący kamień na ścianie, który wysłał go do przeszłości do chwili, gdy skamieniałe Pokémony jeszcze żyły. Nad brzegiem jeziora spostrzegł stado Archenów, które atakowało Tirtougę. Ferris próbował odstraszyć prehistoryczne Pokémony ptaki i tak wygrał przyjaźń z Tirtougą. Jako symbol przyjaźni, Ferris dał starożytnemu Pokémonowi swój naszyjnik. Chłopiec następnie wrócił do swoich czasów.

Ferris young.png

Ferris, gdy był młodszy

Kiedy Ferris skończył opowiadać swoją historię, Zespół R kradnie skamielinę. Ash i Ferris gonią złoczyńców, którzy umieszczają skamielinę na pokładzie helikoptera. Dr Zager przywrócił życie Tirtougi. Ferris zauważył, że to właśnie ten Pokémon, którego spotkał w dzieciństwie, gdyż miał ze sobą medalion. Tirtouga użył Starożytnej Mocy, co spowodowało wypadek helikoptera. Potem uciekł z wraku, bacznie obserwowany przez Asha i Ferrisa. Jednak Ferris uznał, że Tirtouga nie pamięta starego przyjaciela, a nawet zaatakował go.

W kolejnym odcinku, Ferris chronił Tirtougę przez grupą Whirlipede'ów i ostatecznie udało mu się zdobyć zaufanie Pokémona. Kiedy pojawił się ponownie Zespół R, Tirtouga ewoluował w Carracostę. Po tym jak plany Zespołu R zostały udaremnione, Carracosta wrócił do swojego czasu przez bramę czasu i otrzymał taki sam wisiorek do noszenia na szyi, aby pamiętać Ferrisa. Na końcu, Ferris pożegnał również Asha i jego przyjaciół.

Pokémony

Przy sobie

529 mini.png Drilbur
Ferris Drilbur.png Drilbur jest jedynym znanym Pokémonem, którego Ferris ma pod ręką. Używa go, by pomógł mu szukać skamieniałości wewnątrz Skręconej Góry.

Drilbur zna Siekanie.

Zaprzyjaźnione

564 mini.png565 mini.png Carracosta
Ferris Carracosta.png Ferris zaprzyjaźnił się z Tirtougą, kiedy tajemniczo podróżował w czasie i uratował go przed stadem Archenów, gdy był młodym chłopcem. Dał mu swój naszyjnik na znak ich przyjaźni przed powrotem do własnego czasu.

Jakiś czas później, Ferris znalazł jego skamielinę, która została skradziona i wskrzeszona przez Zespół R i dr. Zagera. Będąc przerażonym, Tirtouga zaatakował, a następnie uciekł, w ogóle nie pamiętając Ferrisa. W końcu był w stanie go rozpoznać, a następnie przekształcił się w Carracostę. Po tym jak plany Zespołu R zostały udaremnione, wrócił do swojego czasu przez bramę czasu i otrzymał taki sam wisiorek do noszenia na szyi, aby pamiętać Ferrisa.

Carracosta zna takie ataki jak: Starożytna Moc, Bryza i Pompa Wodna.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 浜田賢二 Kenji Hamada
進藤尚美 Naomi Shindō (młody)
Stany Zjednoczone Wayne Grayson
Polska Michał Głowacki

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki