FANDOM

Fantina
Fantina.png
メリッサ Melissa
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Fioletowy
Miasto Hearthome
Region Sinnoh
Stanowisko Liderka Sali, Koordynatorka
Lider w Sali Hearthome
Odznaka Odznaka Reliktu
Specjalizacja Typ Duch
Debiut Niesamowita walka
Postać

Fantina jest Liderką Sali w Hearthome. Daje Odznakę Reliktu trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach Duchach.

Historia

Ash i grupa przybyli do Hearthome dwukrotnie, raz w odcinku Nie mów hop, Dawn i po raz drugi w Stylowe wejście, lecz Sala Hearthome była zamknięta. W tym czasie Fantina wyruszyła w krótką podróż i podobno trenowała nowy styl walki.

W końcu pojawiła się w odcinku Niesamowita walka, gdzie walczyła z Ashem i Zoey. Ma skłonność do tańca, od czasu do czasu przeplatuje także francuskie zwroty. Okazało się również, że walczyła dwukrotnie z Alanem. Najpierw go pokonała, gdy miał Nosepassa, lecz gdy odbył się rewanż z jego Probopassem - przegrała. W odcinku Niespodziewana pomoc! okazało się, że Paulowi udało się ją pokonać.

Ash spotkał się z Fantiną po powrocie do Hearthome w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! i walczył z nią ponownie w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie pokonał ją i zdobył Odznakę Reliktu.

W odcinku Złapać Gible'a! okazało się, że Fantina po raz kolejny zostawiła siłownię, więc Barry podjął szereg treningów w celu walki z nią, kiedy wróci.

Fantina pojawiła się w odcinkach od Zaczynamy Pierwszą Rundę! do Wielki bój o zwycięstwo! jako sędzia na Wielkim Festiwalu Sinnoh.

Pokémony

Gengar
Fantina Gengar.pngDebiut: Niesamowita walka W odcinku Niesamowita walka pokazane jest, że został użyty do rewanżu Fantiny z Alanem. Został pokonany przez Probopassa. Osobiście pojawił się w odcinku Z tarczą, czy na tarczy?, gdzie Fantina użyła go do walki z Ashem. Walczył z Buizelem. Buizel wykorzystał nową technikę, przez co Gengar został pokonany.
Ataki
Cios Cienia, Hipnoza i Cień Nocy
Mismagius
Fantina Mismagius.pngDebiut: Niesamowita walka Mismagius, gdy jeszcze był Misdreavusem, pokonał Nosepassa Alana. Nic więcej nie wiadomo o Misdreavusie. Osobiście pojawił się już jako Mismagius w odcinku Niesamowita walka. Pokonał w nim Glameowa Zoey. Został użyty do walki Fantiny z Ashem. Przegrał z Chimcharem.
Ataki
Psychopromień, Magiczny Liść, Psychofala i Ciemny Puls
Jajo → Drifloon → Drifblim
Fantina Drifblim.pngDebiut: Niesamowita walka

Osobny artykuł: Drifblim Fantiny

Drifblim to główny Pokémon Fantiny. Fantina miała jajko, z którego się wykluł. Pierwszy raz pojawia się jako Drifloon, gdzie pokonał Buizela Asha, Chimchara i Pikachu. W walce z Pikachu ewoluował. Po treningu Ash walczył z Fantiną w oficjalnej walce. Pokonał Buizela i Pikachu, lecz w końcu został znokautowany przez Chimchara.

Ataki
Hipnoza, Ognik, Psychiczny Cios i Złowieszczy Umysł
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Więcej z Fandomu

Losowa wiki