Fandom

Pokémon Wiki

Fantina

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Fantina
Fantina.png
メリッサ Melissa
Informacje
Płeć Żeńska
Kolor oczu Fioletowy
Kolor włosów Fioletowy
Miasto Hearthome
Region Sinnoh
Stanowisko Liderka Sali, Koordynatorka
Lider w Sali Hearthome
Odznaka Odznaka Reliktu
Specjalizacja Typ Duch
Debiut Niesamowita walka
Postać

Fantina jest Liderką Sali w Hearthome. Daje Odznakę Reliktu trenerom, którzy ją pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach Duchach.

Historia

Ash i grupa przybyli do Hearthome dwukrotnie, raz w odcinku Nie mów hop, Dawn i po raz drugi w Stylowe wejście, lecz Sala Hearthome była zamknięta. W tym czasie Fantina wyruszyła w krótką podróż i podobno trenowała nowy styl walki.

W końcu pojawiła się w odcinku Niesamowita walka, gdzie walczyła z Ashem i Zoey. Ma skłonność do tańca, od czasu do czasu przeplatuje także francuskie zwroty. Okazało się również, że walczyła dwukrotnie z Alanem. Najpierw go pokonała, gdy miał Nosepassa, lecz gdy odbył się rewanż z jego Probopassem - przegrała. W odcinku Niespodziewana pomoc! okazało się, że Paulowi udało się ją pokonać.

Ash spotkał się z Fantiną po powrocie do Hearthome w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! i walczył z nią ponownie w odcinku Z tarczą czy na tarczy?, gdzie pokonał ją i zdobył Odznakę Reliktu.

W odcinku Złapać Gible'a! okazało się, że Fantina po raz kolejny zostawiła siłownię, więc Barry podjął szereg treningów w celu walki z nią, kiedy wróci.

Fantina pojawiła się w odcinkach od Zaczynamy Pierwszą Rundę! do Wielki bój o zwycięstwo! jako sędzia na Wielkim Festiwalu Sinnoh.

Pokémony

Gengar
Fantina Gengar.pngDebiut: Niesamowita walka W odcinku Niesamowita walka pokazane jest, że został użyty do rewanżu Fantiny z Alanem. Został pokonany przez Probopassa. Osobiście pojawił się w odcinku Z tarczą, czy na tarczy?, gdzie Fantina użyła go do walki z Ashem. Walczył z Buizelem. Buizel wykorzystał nową technikę, przez co Gengar został pokonany.
Ataki
Cios Cienia, Hipnoza i Cień Nocy
Mismagius
Fantina Mismagius.pngDebiut: Niesamowita walka Mismagius, gdy jeszcze był Misdreavusem, pokonał Nosepassa Alana. Nic więcej nie wiadomo o Misdreavusie. Osobiście pojawił się już jako Mismagius w odcinku Niesamowita walka. Pokonał w nim Glameowa Zoey. Został użyty do walki Fantiny z Ashem. Przegrał z Chimcharem.
Ataki
Psychopromień, Magiczny Liść, Psychofala i Ciemny Puls
Jajo → Drifloon → Drifblim
Fantina Drifblim.pngDebiut: Niesamowita walka

Osobny artykuł: Drifblim Fantiny

Drifblim to główny Pokémon Fantiny. Fantina miała jajko, z którego się wykluł. Pierwszy raz pojawia się jako Drifloon, gdzie pokonał Buizela Asha, Chimchara i Pikachu. W walce z Pikachu ewoluował. Po treningu Ash walczył z Fantiną w oficjalnej walce. Pokonał Buizela i Pikachu, lecz w końcu został znokautowany przez Chimchara.

Ataki
Hipnoza, Ognik, Psychiczny Cios i Złowieszczy Umysł
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki