Fandom

Pokémon Wiki

Exploud

3050stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Exploud to Pokémon typu normalnego. Ewoluuje z Loudreda i jest finalną formą Whismura.

Biologia

Fizjologia

Exploud to dużym niebieski stwór, którego najbardziej oczywistym elementem są ogromne usta, w których można zobaczyć duży język. Ma po dwa zęby w szczęce i żuchwie. Ma również rury z otworami na ciele: siedem wzdłuż grzbietu na głowie, cztery na łokciach i kolanach, dwie wzdłuż pleców i dwie na końcu dwóch ogonów. Otwory te służą dwóm celom: mogą zasysać powietrze, aby zwiększyć ataki Explouda, a także mogą same hałasować. Otwory wzdłuż jego głowy i na ogonach są zakończone żółtym kolorem. Czerwone oczy Explouda dodają mu strasznego wyglądu. Istnieje również półkole na brzuchu, co jest rzadko spotykane ze względu na olbrzymie usta. Jego ręce mają trzy cienkie paski poniżej łokcia oraz trzy palce. Stopy Explouda mają cztery pazury: trzy z przodu i jeden w tyłu, a także żółtą podkładkę na spodzie każdej łapy.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Exploud może być bardzo głośnym Pokémonem, zdolnym do wywołania trzęsienia ziemi z wstrząsów dokonanych przez podniesienie głosu. Jego głośne okrzyki można nawet usłyszeć w odległości sześciu mil (dziesięć kilometrów). Jednak podnosi swój głos tylko w bitwie. W przeciwnym razie wytwarza różnorodne dźwięki fletu, by komunikować się z innymi.

Zachowanie

Używa dźwięku z organów na ciele, by okazywać swoje uczucia, dostosowując ton i objętość do produkcji różnorodnych okrzyków. Używa tylko swojego głosu do walki, ponieważ jest zbyt głośny, aby korzystać z niego w normalnych sytuacjach.

Siedlisko

Exploudy mieszkają w wysokiej trawie, ale wolą jaskinie.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Loudred Guya ewoluował w Explouda w odcinku Exploud i wszystko jasne!.

Drugoplanowe role

W odcinku Światła, Camerupt, akcja!, Exploud zagrał rolę czarnego charakteru w jednym z filmów.

W odcinku Wielkie zaskoczenie, Exploud był widoczny w pokazach w Solaceon.

W odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi! Dawn powiedziała, że Barry zaśpiewał w duecie z Exploudem na festiwalu w Twinleaf.

Exploud pojawił w odcinku Wyspowa przygoda Pikachu wraz z Hariyamą. Obaj byli członkami gangu kierowanego przez Meowtha.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG066 Exploud, Hałasujący Pokémon. Exploud potrafi wywoływać trzęsienia ziemi swoim potężnym głosem. Kiedy zasysa powietrze przez otwory w swoim ciele, głośny atak jest łatwy do naśladowania.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki