Fandom

Pokémon Wiki

Excadrill

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Pokémon Excadrill to Pokémon typu ziemnego i stalowego. Ewoluuje z Drilbura.

Biologia

Fizjologia

Excadrill jest dwunożnym kretopodobnym Pokémonem o ciemnym zabarwieniu. Ma stożkową różową końcówkę pyska i białą twarz. Posiada duże, szaro-kolorowe funkcje na głowie i przednich kończynach. Excadrill ma czerwone wzornictwo na ciele.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Posiada możliwość łączenia swoich "łopat" na kształt wiertarki do przekopywania się przez ziemię. Jego pazury są wystarczająco silne, aby przewiercić się przez płyty z żelaza.

Zachowanie

Excadrill tworzy labirynty na 100 metrów pod ziemią, a także otwarte otwory w tunelach metra. Stawia wiele wysiłku w konstruowaniu swoich tuneli. Jak widać w BW066, Excadrill używa tylko ust podczas jedzenia, siedząc na czworakach.

Siedlisko

Excadrille kopią swoje domy pod ziemią.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Excadrill nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Excadrill Iris

Excadrill zadebiutował w odcinku Axew w opałach! pod własnością Iris. Jest to silny Pokémon. Kiedy po raz pierwszy pojawił się, Excadrill był nieposłuszny. Jednak w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków! przyczyna nieposłuszeństwa została odkryta, a po pewnym treningu z Iris, Excadrill stał się po raz kolejny posłuszny trenerce.

Najważniejsze występy

Excadrill Claya

Excadrill pojawił się w Bitwa z Królem Kopalń! pod własnością Claya. Pokonał Snivy Asha w bitwie w siłowni, ale później został pokonany przez nowo wyewoluowanego Boldore'a.

Drugoplanowe role

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW009 Excadrill, Podziemny Pokémon, ewoluuje z Drilbura. Excadrille kopią pod ziemią labirynty tuneli, długie nawet na 100 m, a ich stalowe pazury mogą się przebić nawet przez metal.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki