Fandom

Pokémon Wiki

Eusine

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Eusine

ミナキMinaki

File-Eusine LoT.pngEusine
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Miasto Prizmania
Region Kanto
Stanowisko Tajemniczy Człowiek
Debiut Kryształowe dzwony

Eusine (Eugene w The Legend of Thunder!) jest badaczem i ekspertem w legendarnych bestiach. Od lat ściga Suicune'a, ale bezskutecznie.

Historia

W odcinku Kryształowe dzwony, pojawia się jako dumna i arogancka osoba z lekkim kompleksem wyższości i charakteryzuje się niemal religijnym zapałem do Suicune'a, kwestionując Asha, że ośmielił się powiedzieć, że spotkał się z legendarną bestią. Może to być po prostu forma zazdrości z jego strony, że Ash także widział Ho-Oha. W tym samym odcinku, gdy w końcu zobaczył Suicune'a, próbował go złapać częściowo dla zaspokojenia ego.

W filmie The Legend of Thunder!, asystuje Jimmy'ego, Marinę i Vincenta w walce przeciwko Attilowi i Hun. Marina zakochuje się w nim, ponieważ nosi pelerynę.

Najwyraźniej jest bardzo bliskim przyjacielem Morty'ego, który jest również ekspertem.

Pokémony

Eusine's Alakazam.png Alakazam
Eusine pierwszy raz użył Alakazama, kiedy był o krok od walki z Ashem, ale bitwa została przerwana z powodu Pokémonów Robaków, które objęły miasto siecią. Później Eusine próbował użyć Alakazama w celu ochrony Asha i jego przyjaciół przed atakami dzikich Pokémonów. Kiedy Eusine próbował złapać Suicune'a, posłał swego Alakazama przeciwko niemu. Jednak Alakazam wkrótce został zmuszony do powrotu do Poké Balla wyniku działania ruchu Suicune'a.

W filmie The Legend of Thunder!, Eusine użył swojego Alakazama do walki z Hun i Attilem.

Znane ruchy Alakazama to: Odbicie, Obezwładnianie, Zamęt i Psychopromień.

Debiut Kryształowe dzwony

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki