FANDOM

195MS Quagsire
Pokémon
Umbreon 197MS
#196
Generacja II
Espeon
エーフィ Eifie
196MS
Espeon

Pokémon Słońce
Typy
Psycho
Zdolności
Magic Bounce Synchronize
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
26,5 kg 0,9 m
Statystyki
HP
65
Atak
65
Obrona
60
Sp. Atak
130
Sp. Obrona
95
Szybkość
110
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 F196
Linki zewnętrzne
Smogon: Espeon
Espeon (jap. エーフィ Eifie) - Pokémon typu Psycho wprowadzony w generacji II.

Biologia

Fizjologia

Espeon jest czworonożnym kocim Pokemonem o smukłych nogach i delikatnych łapkach. Jest pokryty pięknym futrem w kolorze lila. Aksamitne okrycie pozwala Espeonowi wykryć najmniejsze zmiany w powietrzu co pozwala mu przewidzieć pogodę. Posiada duże uszy i fioletowe oczy z białymi źrenicami. Ma pęczki futra w okolicach oczu (które wyglądają jak baczki) i mały czerwony klejnot osadzony na czole.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Klejnot na czole wzmacnia jego moce psychiczne, by chronić swojego trenera przed krzywdą. Może też dzięki niemu przewidywać przyszłość z ruchu powietrza. Posiada także cienki rozwidlony ogon, który drży gdy przewiduje ruchy przeciwnika. Jego kocie ciało umożliwia naprawdę szybkie poruszanie się.Potrafi również przewidzieć pogodę.

Zachowanie

Espeon jest bardzo lojalny wobec swojego trenera i będzie swojego trenera chronił żeby nie stała mu lub jej krzywda. Kiedy używa swoich psychicznych mocy klejnot na jego głowie świeci na inny kolor.

Środowisko naturalne

Espeon jest rzadko widywany w dziczy, jeśli już to są to najczęściej okolice miast.

W anime

Ważniejsze występy

Espeon Sakury

Sakura ma Espeona, który pojawił się w Kłopoty wiszą w powietrzu jako Eevee i już jako Espeon w Pokémon Chronicles, gdzie walczył z Corsolą Misty o odznakę Kaskady.

Inne

Annie ma Espeona który pojawił się w F05, gdzie ścigał Latias przez cały film.

Lilian Meridian ma Espeona który pojawił się w odcinku Konkurs w Safranii, by przetestować efekty świetlne na scenę.

Anabel ma Espeona, który walczył w rewanżu z Pikachu Asha, lecz przegrał.

Espeon Virgila pojawił się w odcinku Zespół Eevee i Brygada Ratunkowa Pokemonów!, wraz z resztą jego ewolucji Eevee.

Ewolucja

Eevee
Eevee
Szczęście w dzień Espeon
Espeon

Ciekawostki

Pochodzenie nazwy

  • Nazwa Espeon może podchodzić od słów Extra Sensory Percepcion (percepcja pozazmysłowa) oraz eon (wieczność).