Fandom

Pokémon Wiki

Escavalier Bianci

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Escavalier Bianci
Bianca Escavalier.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Juniper i Bianca
Obecna lokalizacja Z Biancą
Wymieniony za Shelmeta Bianci
Historia
Debiut Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!
Ewoluuje w Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!
Wymieniony w Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Escavalier Bianci (jap. ベルのシュバルゴ) to Pokémon Bianci, którego zdobyła za wymianę swojego Shelmeta z profesor Juniper. Został zdobyty, gdy był jeszcze Karrablastem.

Historia

Z profesor Juniper

W odcinku Kryzys w Jaskini Elektrokamieni!, Bianca powiedziała Ashowi i innym, że chce wymienić swojego Shelmeta za Karrablasta profesor Juniper.

Escavalier po raz pierwszy rzeczywiście zaobserwowany został jako Karrablast w odcinku Emocjonująca wymienna ewolucja!, jednocześnie należał do profesor Juniper. Został on wykorzystany w walce z Shelmetem Bianci, ale bitwa została zawieszona, ponieważ maszyna odpowiedzialna za wymianę zaczęła tracić sygnał.

Z Biancą

Plik:Juniper Karrablast.png
Po tym jak ostatecznie wymiana została dokonana, Karrablast ewoluował w Escavaliera po opuszczeniu Poké Balla i natychmiast zaczął być nieposłuszny wobec Bianci i próbował zaatakować ją. Profesor Juniper następnie nakazuje swojemu nowemu Accelgorowi go powstrzymać. Wkrótce potem, profesor Juniper zaproponowała podwójną bitwę, gdzie będzie walczyć z Biancą i Escavalierem ze swoim Accelgorem przeciwko Ashowi i Boldore'owi oraz Cilanowi i Cruste'owi. Na początku bitwy, Escavalier jeszcze nie słuchał Bianci, ale potem nauczył się współpracować ze swoim zespołem i razem z Accelgorem pokonali Boldore'a, jednak obaj zostali pokonani przez Crustle'a Cilana. Gdy Bianca postanawia sprawdzić, czy Escavalierowi nic nie jest, Pokémon wydaje się nie być zły i szczęśliwie wraca do Poké Balla.

W BW104 Bianca użyła Escavaliera jako pierwszego stworka w walce z Cameronem i jego Samurott w Konferencji Vertress. Pomimo przetrzymania wielu ataków Stalową Obroną, w końcu zabrakło wytrzymałości Escavaliera i został pokonany Ostrą Muszlą.

Osobowość i cechy

Kiedy był z profesor Juniper wydawał się szczęśliwy, ale gdy przyjęła go Bianca, wydawało się, że nie był zadowolony, lecz po bitwie zdobył jej zaufanie i był gotów kontynuować z nią przygodę.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Ciekawostki

  • Szybka Straż Escavaliera nie została użyta, ale został potwierdzona przez Pokédex Asha.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki