Fandom

Pokémon Wiki

Erina

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Erina.png

Erina

Erina jest trenerką Pokémon, która pojawiła się w odcinku Zagubieni w pieczątkowym wyścigu!.

Erina była zajęta poszukiwaniem swej utraconej Axew w metrze walk. Cilan towarzyszył jej w poszukiwaniu i znaleźli notatkę napisaną jako wskazówkę co do lokalizacji Axew, która była z Iris i Ashem. Cilan poprosił Emmeta i Ingo, aby pomogli im wytropić Axew. Później, Pokémon spotyka się ze swoją trenerką. Jednak, z całego czasu poświęcanego na wyszukiwanie Axew, Cilan nie zebrał wszystkich znaczków potrzebny do walki z Ingo i Emmetem. Erina natomiast miała jej karcie znaczek, który miał pieczęć, którego Cilan potrzebował. Potem przyglądała się bitwie obok Iris.

Pokémony

Axew
Erina Axew.pngDebiut: Zagubieni w pieczątkowym wyścigu! Axew w jakiś sposób został oddzielony od Eriny i został znaleziony przez Asha, który wziął go do Axew Iris. Jednak razem z Iris zorientował się, że ta Axew ma różową kokardę. Następnie podróżowała z Iris i Ashem, którzy pomagali jej odnaleźć swojego trenera. Przypadkowo wzięła innego Trenera za Erinę i został związany przez jej Swadloona. W końcu Axew spotkał się ze swoją trenerką.
Ataki
Nieznane

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki