Fandom

Pokémon Wiki

Erika

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Erika to Liderka stadionu w Prizmanii. Trener, który z nią wygra, otrzymuje Odznakę Tęczy. Jest młoda i specjalizuje się w Pokémonach Trawiastych.

Historia

File-Child Erika and Gloom.png

Młoda Erika z Gloomem

Erika pojawiła się w odcinku Pokémony w krainie zapachów, prowadzenie perfumerii w Prizmanii, gdzie sprzedawane specjalne marki perfum wykonane z istoty jej ulubiony Pokémon, Gloom. Misty , Brock i Pikachu była zachwycona zapachy, ale Ash obraził perfum. W ramach protestu, menedżerka, która później okazuje się być Liderką Sali, zakazała mu wstępu na Salę.

Jessie i James zakradli się na Salę próbując ukraść zapachy perfum, by je sprzedawać, ale, tak samo jak Ash, byli opatrzeni czerwonym X i wyrzuceni z Sali. Ash uznał, że rozwiąże ich w zamian za pomoc, by wejść do Sali.

File-Manager Erika anime.png

Erika jako menedżerka w jej sklepie z perfumami

Przebrany za dziewczynę o imieniu Ashley, Ash podpisał się jako student na Sali. Erika czytała bajki na temat pewnego Pokémona typu Trawiastego. Pikachu natychmiast rozpoznał Ash i ujawnił jego postać. Erika wkońcu zgodziła się na walkę o odznakę. Okazała się być bardzo pewna swoich zdolności, ale stała się zbyt pewna, gdy Ash użył Charmandera - jako, że jest typem Ogistym miał przewagę i pokonał Weepinbella, jednak przegrał z Gloomem. Niemniej jednak, ich mecz został przerwany, gdy Zespół R wywołał pożar w Sali.

Ash ryzykował życiem, aby uratować ukochanego Glooma Eriki, który kiedyś uratował ją przed dzikim Grimerem, kiedy była małą dziewczynką. Z wdzięczności, Erika przyznała Ashowi Odznakę Tęczy.

Pokémony

Tangela
Erika's Tangela.png Jednym z Pokémonów do walki Eriki jest Tangela. Walczył z Bulbasaurem Asha. Jest silnym Pokémonem jednak przegrał z Bulbasaurem.

Tangela zna takie ruchy jak Pułapka i Pył Szoku.

Debiut: Pokémony w krainie zapachów
Weepinbell
Erika's Weepinbell.png Weepinbell walczył z Charmanderem Asha. Charmander miał przewagę, ponieważ był typem ognistym, więc wygrał.

Weepinbell zna tylko Ostry Liść.

Debiut: Pokémony w krainie zapachów
Gloom
Erika's Gloom.png Gdy Erika była mała, Gloom uratował ją od Grimera. Od tej pory są najlepszymi przyjaciółmi. Był użyty do walki Eriki z Ashem. Ze swoim wstrętnym zapachem szybko pokonał Charmandera. Walkę z Pikachu przerwał im wybuch bomby zamieszczonej przez Zespół R. Cała sala płonęła. Wszyscy uciekli oprócz Gloom, który była uwięziony w środku. Mimo ognia, Ash wbiegł do sali i uratował Gloom. W dowód wdzięczności, Erika dała Ashowi Odznakę Tęczy.
Debiut: Pokémony w krainie zapachów
Liderzy Sal w regionie Kanto
Boulder Badge.png
Brock
Marmoria
Cascade Badge.png
Misty
Azuria
Thunder Badge.png
Por. Surge
Orania
Rainbow Badge.png
Erika
Prizmania
Soul Badge.png
Koga
Parmania
Marsh Badge.png
Sabrina
Safrania
Volcano Badge.png
Blaine
Cinnabar
Earth Badge.png
Giovanni
Wertania

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki