Fandom

Pokémon Wiki

Empoleon Barry'ego

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Empoleon Barry'ego
ジュンのエンペルト Jun's Emperte
Barry Empoleon.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Strumień
Trenerzy Profesor Rowan i Barry
Miejsce złapania Laboratorium Profesora Rowana
Obecna lokalizacja Z Barrym
Historia
Debiut Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!
393MS.png394MS.png395MS.png
Spędził nieznaną liczbę odcinków jako Piplup i Primplup.

Empoleon Barry'ego to starter Barry'ego i jego główny Pokemon.

Historia

Barry and Empoleon.png

Barry i Empoleon

Empoleon raz pierwszy pojawił się wraz ze swym trenerem w odcinku Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!, gdzie okazał się być silnym Pokémonem w walce z Pikachu Asha. Jednak po ciężkiej walce, Empoleon przegrał mecz.

W odcinku Z tarczą czy na tarczy? okazało się, że Empoleon trenował z Barrym na Żelaznej Wyspie zanim pokonali Byrona. Pojawił się również w odcinku Zamieszanie w wielkim mieście!, gdzie został oddzielony od swojego trenera wraz z Happiny Brocka, Piplupem Dawn i Grotle'em Asha.

Pojawił się ponownie w odcinku Stalowe poruszenie! z Barrym, gdzie był jedną z ofiar manipulacji Zespołu G na Żelaznej Wyspie, ze względu na część typu Stalowego. Pojawił się w odcinku Uchronić świat od dewastacji! z trenerem, gdzie razem żegnali Asha i grupę. Pojawił się ponownie w odcinku Wiecznie młody w imię miłości obok Barry'ego.

W odcinku Najtrudniejsza decyzja, Empoleon brał udział w zawodach Pokémon Ping Ponga wraz z Barrym. Obaj zostali pokonani przez O i jego Shiftry'ego.

W odcinku Pokonać mistrza walk był używany w Festiwalu Twinleaf w turnieju walk, ale szybko przegrał, po raz kolejny, z Pikachu Asha.

Barry Empoleon Torrent.png

Empoleon aktywuje Strumień

Walczył z Ashem i jego nowo uzyskanym Giblem w odcinku Złapać Gibla!, gdzie wygrał, dając Barry'emu jego pierwsze zwycięstwo nad Ashem. Pojawił się ponownie w odcinku Pokonamy gniew ogniem!, gdzie rozpoczął walkę z Monferno Asha, ale ze względu na uruchomienie Pożaru, bitwa nie miała końca.

Następnie Empoleon pojawił się w odcinku Ligowe emocje!, gdzie Barry przeszedł dzięki niemu eliminacje na Konwaliowej Konferencji po pokonaniu Nosepassa nieznanego trenera. W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, był używany w walce Barry'ego przeciwko Paulowi. Walczył przeciwko Magmortarowi Paula na krótko przed wywołaniem przez Paula innego Pokémona. Następnie Barry przywołał Empoleona. Był ponownie użyty do walki z Ursaringiem Paula, gdzie był trafiony przez Mega Podmuch Ursaringa przed przywołaniem go przez Paula i wystawieniem wyewoluowanego Electivire'a. Empoleon ostatecznie aktywował Strumień po długiej walce, a następnie wykorzystał Hydro Działo. Jednak Electivire używał Ochrony i szybko pokonał Empoleona przy użyciu Gromu, przez co Barry przegrał walkę. Empoleon zemdlał na stojąco.

Ruchy

Empoleon używa Stalowe Skrzydła Ruch Pierwsze pojawienie
Barry Empoleon Steel Wing.png
Hydro Działo Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!
Hiper Promień Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!
Stalowe Skrzydło Strzeżcie się młodzi, Barry nadchodzi!
Hydro Pompa Zamieszanie w wielkim mieście!
Pneumatyczne Dziobanie Złapać Gibla!
Metalowy Pazur Pokonamy gniew ogniem!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki