Fandom

Pokémon Wiki

Emolga Iris

3275stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Emolga Iris
アイリスのエモンガ Airisu no Emonga
270px
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Statyczność
Trenerzy Iris
Miejsce złapania Trasa 4
Obecna lokalizacja Z Iris
Historia
Debiut Zniewalająca Emolga!
Złapany w Zniewalająca Emolga!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Emolga była trzecim Pokémonem Iris. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Zniewalająca Emolga!.

Historia

Emolga zadebiutowała w odcinku Zniewalająca Emolga!, gdzie użyła Przyciągania do zdobycia żywności od grupy Patratów. Później spotyka Axew Iris, goniąc za jabłkiem w dół wzgórza. Zachowuje się uprzejmie wobec Axew tak, aby mogła uzyskać żywność, ale ucieka przed Biancą. W końcu Emolga, Axew i Iris gubią się głęboko w lesie, pełnym wrogich Swoobatów. Gdy są oni bezpieczni, wracają do obozu, gdzie Emolga wpada w ramiona Iris i akceptuje, by ta ją złapała.

W odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana!, Iris postanawia szkolić Emolgę i wysyła ją do walki z Biancą i jej Pignite'em. Z jednym Przyciąganiem, Pignite zakochuje się i wraca do Poké Balla. Walczy z Minccino, ale używa Elektro Zmiany i zamienia się miejscami z innym Pokémonem. Zamienia się ze Snivy Asha, która nie jest pod wrażeniem jej lenistwa. Dwójka kończy rozliczanie różnic, gdy obaj współpracują, aby zatrzymać Simiseara.

Plik:Iris and Emolga.png

W odcinku Archeops we współczesnym świecie!, Iris wysłała Emolgę do pomocy przy ożywionej Archen wraz z Tranquill Asha. Użyła Przyciągania, ale atak nie zadziałał (Archen to samica), więc wykorzystała Zmianę Wolta i wysłała Stunfiska Cilana. Potem odpoczywała na drzewie.

W odcinku Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, Iris używała Emolgi do walki z Jimmym Rayem w turnieju Bitwy Klubu. Korzystając z potężnych ruchów, udało jej się pokonać Watchoga i Iris przeszła do kolejnej rundy. W następnym odcinku, Iris używała Emolgę ponownie do walki ze Stephanem i jego Sawkiem. W bitwie okazało się, że zdolnością Emolgi jest Statyczność, która pozwoliła pokonać Sawka i Iris przeszła dalej w turnieju.

W Zatrzymać gniew legend! Część 2, Emolga pomogła uratować trio Kami z rąk Zespołu R. Wielokrotnie używała Ukrytej Mocy na helikopterze dr. Zagera, dopóki nie dołączyli Pikachu i Roggenrola Asha, Axew Iris i Pansage Cilana i razem uwolnili legendarne trio.

Plik:FileGluttonous Emolga.png

W odcinku Bitwa ze złodziejami liści!, Emolga stoczyła bitwę szkoleniową ze Swadloonem Asha. Ostatecznie Swadloon przekształcił się w Leavanny, który zwrócił uwagę Emolgi i Snivy. Choć Emolga nie był zbyt zadowolona z liściastego kaptura stworzonego przez Opiekuńczego Pokémona, wciąż miała szansę żartować ze Snivy. Kiedy gang obudził się z drzemki i nie znalazł Axew, Emolga została wysłana, aby wyszukać go z lotu. Na poszukiwaniach, Emolga spostrzegła Duranty przewożące Axew do jaskini i poleciała z powrotem, by kierować grupę do jaskini. Emolga później dołączyła do Pikachu, Leavanny'ego i Scraggy'ego w zwalczaniu dużego roju Durantów.

Osobowość i cechy charakteru

Plik:FileSnivy and Emolga12.png

Emolga może być silną wojowniczką, ale może również być leniwa i żarłoczna. Ma szczególne zamiłowanie do jabłek. Często używa ładnego wyglądu do manipulowania otaczających ją, by dostać to czego chce. Jej pobłażanie jest widoczne, gdy używa Przyciągania na Pokémonach Asha i wszyscy chętnie rezygnują z żywności nie zdając sobie sprawy, co właśnie robią. Również wykorzystuje ona regularnie Elektro Zmianę starając się unikać wszelkich prac, takich jak walki. Emolga może być także królową dramatu, jak pokazano, kiedy okłamała Oshawotta i Axew przy trzech Watchogach, że jest chora, kiedy tylko chciała zdobyć jabłka Watchogów. Niemniej jednak, Emolga ma dobre serce, ponieważ starała się chronić Iris i Axew przed grupą Swoobatów i podziękowała Snivy Asha za pomoc jej, Oshawottowi i Axew przy Simisearze. W odcinku Pokonać strach z otwartymi oczami! okazało się, że nadal trzyma pewien niepokój wobec Snivy. W odcinku Zorua w filmie "Legenda Pokémonowego Rycerza"!, Emolga i Snivy ponownie walczyły, a podczas walki przez pomyłkę wylały one farbę na swoich trenerów przy użyciu ogonów.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Przyciąganie Normal Zniewalająca Emolga! Jest
Plik:Iris Emolga Attract.png
Wyładowanie Elektro Zniewalająca Emolga! Jest
Plik:Iris Emolga Discharge.png
Elektro Zmiana Elektro Zniewalająca Emolga! Jest
Plik:Iris Emolga Volt Switch.png
Ukryta Moc Normal Zniewalająca Emolga! Jest
Plik:Iris Emolga Hidden Power.png

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia かないみか Mika Kanai
Stany Zjednoczone かないみか Mika Kanai
Polska かないみか Mika Kanai

Ciekawostki

  • Emolga jest obecnie jedyną samicą w drużynie Iris, jako że płeć Dragonite'a jest wciąż niepotwierdzona.
  • Emolga jest obecnie jedynym Pokémonem Iris, który nie wykorzystał żadnych nowych ruchów od czasu debiutu.
  • Emolga jest obecnie jedynym Pokémonem Iris, który ma potwierdzoną zdolność.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Emolga.
Pokémony Iris
Przy sobie AxewExcadrillEmolgaDragoniteGible
Tymczasowe VanilluxeSnivyFraxure
W mandze HaxorusDruddigonLapras

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki