Fandom

Pokémon Wiki

Emolga

3207stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Emolga jest Pokémonem typu elektrycznego i latającego. Nie posiada znanych pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Emolga to gryzoniopodobny Pokémon, głównie o białym przebarwieniu, który najbardziej przypomina latającą wiewiórkę. Posiada rysy twarzy podobne do Pachirisu, oczy, mały nos i żółte plamy policzkowe. Jego uszy, umieszczone na szczycie głowy, są zaokrąglone i o czarnym ubarwieniu, z żółtymi i białymi barwami we wnętrzu. Emolga posiada skrzydłopodobne i żółto-kolorowe klapki podłączone do ramion o trzech palcach. Jego nogi są ​​w kolorze białym i są dość małe, a jego czarno-kolorowy ogon jest w poszarpanym kształcie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Podobnie do Pikachu, Emolga może przechowywać energię elektryczną w swoich elektrycznych workach znajdujących się na policzkach. Kiedy czuje się zagrożony, uwalnia tę energię do odpierania innych Pokémonów.

Zachowanie

Emolga lata z drzewa na drzewo używając błony, czasem rozładowując energię elektryczną.

Siedlisko

Emolga żyje w koronach drzew.

Dieta

W anime

Główne występy

Emolga Iris

Emolga zadebiutowała w odcinku Zniewalająca Emolga!, gdzie samiczka Emolga została złapana przez Iris.

Drugoplanowe role

Elesa wykorzystywała Emolgę w bitwie w odcinku Spektakl w sali Nimbasy!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW024 Emolga, Pokémon Polatucha. Emolga mieszka na drzewach i przy pomocy błony przypominającej pelerynę sprawnie szybuje w powietrzu.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki