Fandom

Pokémon Wiki

Emmy

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Emmy.png

Emmy

Emmy to postać jednoodcinkowa, która pojawiła się w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!.

Emmy pierwszy raz pojawiła się w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni!, po tym jak jej Druddigon został zauważony przez Asha i jego przyjaciół. Ten zaatakował ich, ale wkrótce Iris znalazła źródło gniewu Druddigona. Emmy zdaje się mieć problemy walcząc Pokémonami typu Smok, więc Iris zaproponowała jej pomoc, ponieważ chce, aby stała się Smoczą Mistrzynią. Ash zaproponował walkę z nią i Iris, która miała jej pomagać podczas meczu. Emmy używała Druddigona przeciwko Tepigowi Asha. Z pomocą Iris, Emmy i Druddigon byli w stanie pokonać Tepiga Asha. Wkrótce potem pojawił się Zespół R i ukradł Druddigona i Axew. Kiedy Zespół R uciekł, Druddigon i Axew byli w stanie spowodować upadek robota zespołu i Ash i inni szybko dogonili ich. Podczas bitwy z Zespołem R, Druddigon był w stanie wykorzystać Drako Meteor, a następnie Axew był w stanie z powodzeniem użyć Gniewu Smoka, by pokonać Zespół R. Z pomocą Iris, Emmy i Druddigon stali się lepszym zespołem.

Pokémony

Druddigon
Emmy Druddigon.pngDebiut: Droga Smoczej Mistrzyni! Ash i przyjaciele napotkali Druddigona, gdy wyszedł z ukrycia i strzelił w nich Mega Podmuchem. Iris odkryła, że był zdenerwowany, bo miał linę owijającą jego nogę. Udało jej się uspokoić go i zdjęła linę. Jego trenerka wyjaśniła, że starała się nauczyć go Drako Meteoru i zaproponowała Iris, by pomagała w walce, aby Emmy zdobyła trochę doświadczenia. Druddigon walczył z Tepigiem Asha i wyszedł zwycięsko. Po tym Zespół R ukradł go, Pikachu i Axew. Ale udało im się uciec dzięki Axew. Aby chronić Emmy, Druddigon użył Drako Meteoru i pokonał Yamaska Jamesa. Pojawił się w retrospekcji w BW064.
Ataki
Miotacz Płomieni, Mega Podmuch, Pazur Smoka i Drako Meteor

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki