FANDOM

Emmanuel to trener Pokémonów z regionu Unova, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku Emocje w Nimbasie!.

Historia

Emmanuel pojawił się po raz pierwszy w odcinku Emocje w Nimbasie!, gdzie brał udział w Klubowych Bitwach. Jego pierwszym przeciwnikiem był Antonio, z którego Tranquillem walczył przy użyciu swojego Scolipede'a. Ostatecznie jednak jego Pokémon okazał się zbyt słaby, przez co przegrał, a Emmanuel został wyeliminowany z turnieju.

Emmanuel pojawił się ponownie w odcinku Kurtyna w górę, Liga Unovy!, biorąc udział w Konferencji Vertress. W odcinku Misja: Pokonać rywala! pojawił się na ekranie ukazującym dobranie trenerów do walk w drugiej rundzie, ujawniając, że przeszedł on przez pierwszą rundę. W odcinku Ligowa zguba! nie pojawił się ponownie na ekranie, co oznaczało, że przegrał w drugiej lub trzeciej rundzie.

W odcinku Ewolucja w Lidze Unovy! Emmanuel widoczny był na ceremonii zamknięcia konferencji.

Pokémony

Przy sobie

Scolipede
EP701 Emmanuel Scolipede
Scolipede to Pokémon, którego Emmanuel używał w pierwszej rundzie turnieju Klubowych Bitew. Walczył z Tranquillem Antonia, lecz przegrał, przez co jego trener został wyeliminowany z zawodów.

Jedyny znany ruch Scolipede'a to Trujące Żądło.

Debiut Emocje w Nimbasie!

Emmanuel ma jeszcze co najmniej dwa inne Pokémony, jako że brał udział w Klubowych Bitwach, do których wymagane jest zgłoszenie trzech Pokémonów.

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Emmanuela:

Liga Pokémon

Emmanuel brał udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Zawody Pokémonów

Emmanuel brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 福圓美里 Misato Fukuen
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Tomasz Robaczewski