Fandom

Pokémon Wiki

Emboar Bianci

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Emboar Bianci
ベルのエンブオー Bel's Enbuoh
Bianca Emboar.png
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Juniper i Bianca
Miejsce złapania Laboratorium Profesor Juniper
Obecna lokalizacja Z Biancą
Historia
Debiut Minccino-czyścioszek!
Ewoluuje w Przed Minccino-czyścioszek!
Przed W poszukiwaniu zwycięzcy!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Emboar Bianci (jap. ベルのエンブオー) jest starterem Bianci.

Historia

Bianca Pignite.png

Jako Pignite

Pignite jest starterem Pokémon Bianci. Bianca użyła go do złapania dzikiego Minccino, który ukradł brudne pudełko na odznaki, które dała Ashowi. Chociaż ma dużą siłę, został pokonany przez Minccino z połączenia Hiper Dźwięku i Łaskotek.

Później Bianca wykorzystała Pignite'a do walki z Pikachu Asha. Mimo że znacznie osłabił Pikachu potężną Gorącą Pieczęcią, Pokémon ten ostatecznie przegrał w bitwie.

Bianca używała Pignite'a, by ten pomógł wyśledzić Emolgę, którą Bianca chciała złapać w odcinku Zniewalająca Emolga!. Niestety, znalazł dzikiego Scolipede'a, który był zły, gdy ten zaatakował go Miotaczem Płomieni. Pojawił się ponownie w odcinku Emolga i nowa Elektro Zmiana!, gdzie walczył z Emolgą Iris i Snivy Asha.

W odcinku Emocje w Nimbasie!, Bianca zaoferowała wymianę Pignite'a za Zoruę Luke'a, ale później zmieniła zdanie, po tym jak Luke odmówił.

Bianca and Emboar.png

Bianca i jej Emboar

Bianca używała Pignite'a w jej walce z Elesą w Nadchodzi Elesa, elektryzująca Liderka Sali!. Jej dwa inne Pokémony zostały znokautowane przez Zebstrikę, więc Pignite był jej ostatnią nadzieją na wygraną. Podobnie jak koledzy z drużyny, Pignite ostatecznie został pokonany przez Zebstrikę, co doprowadziło do przegranej Bianci.

W W poszukiwaniu zwycięzcy! okazało się, że Pignite przekształcił się w Emboara przed turniejem Kluboeksplozja. Zaczął on walkę w pierwszej rundzie z Conkeldurrem Tripa. Wynik został podany w Kluboeksplozja emocji!, gdzie Emboar wygrał. Następnie walczył z Bisharp Georgii, z którą także zwyciężył. W odcinku I niech zwycięży najlepszy! Emboar został pokonany przez Sawka Stephana w półfinale.

Emboar został wysłany do walki z Watchogiem Michaela w pierwszej rundzie Konferencji Vertress w BW103 i był w stanie łatwo pokonać normalnego stworka. W drugiej rundzie Emboar był drugim Pokémonem wysłanym przeciwko Samurott Camerona w ich walce 2 na 2. Mimo niekorzystnej sytuacji typów, Emboar trafił Samurott Przyciąganiem, a następnie Młoto Ramieniem, pokonując ją. Kolejnym przeciwnikiem był Riolu, który pomimo znacznej różnicy wzrostu, pokonał ognistego stworka, przez co Bianca odpadła z ligi Unovy.

Osobowość i cechy

Niewątpliwie Emboar jest najsilniejszy w zespole Bianci. On sam był w stanie zdobyć dla trenerki pierwsze dwie odznaki. Jego osobowość jako Pignite była bardzo podobna do osobowości jego trenerki, ponieważ dąsał się i wpadał w złość, gdy jego ataki nie zadziałały. Jednak po przekształceniu się w Emboara, wyrósł z tego zachowania. Jest teraz dumny ze swojej mocy, posłuszny trenerce i spokojnie przyjmuje porażki. Okazał się również niezdarny, podobnie jak Bianca. W odcinku W poszukiwaniu zwycięzcy!, gdy Bianca potknęła się na polu bitwy, Emboar próbował złapać ją, ale bezskutecznie.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki