FANDOM

499MS Pignite
Pokémon
Oshawott 501MS
#500
Generacja V
Emboar
エンブオー Enbuoh
500MS
Emboar

Pokémon Mega Ognista Świnia
Typy
OgieńWalka
Zdolności
Blaze Reckless
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
150,0 kg 1,6 m
Statystyki
HP
100
Atak
123
Obrona
65
Sp. Atak
100
Sp. Obrona
65
Szybkość
65
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F500
Linki zewnętrzne
Smogon: Emboar
Emboar (jap. エンブオー Enbuoh) - Pokémon typu Ogień i Walka wprowadzony w generacji V. Ewoluuje z Pignite'a na poziomie 36 i jest ostateczną formą Tepiga.

Biologia

Fizjologia

Emboar jest ogromnym, zwalistym, ognistym Pokémonem. Ma krótkie nogi, mały ogon zakończony kępką włosów i małą, w kształcie kopuły, głowę bez szyi. Jego jajowate tułowie stanowi większość jego ciała. Posiada dwa potężne ramiona. Ciągle płonący ogień przechodzi przez szyję i dekolt. Ma czerwony nos i duże, gęste, czarne brwi, które zbierają się po bokach jak rogi lub uszy. Dwa kły wystają z dolnej szczęki szerokich ust. Jego przedramiona rozpoczyna pomarańczowy kolor. Przedramiona i łokcie są czarne, nadgarstki są rozpoczęte ciemnym czerwonym kolorem, a ręce są składowane z trzech pazurów. Duży, ciemny poziomy pas na klatce piersiowej Emboara jest ozdobiony złotymi ozdobami.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Korzystając z wieńca płomieni na szyi i ramionach, Emboar ustawia ręce w ogień, aby uruchomić Ognisty Cios. Wykorzystuje swoją moc i prędkość do opanowania walczących ruchów.

Zachowanie

Emboar głęboko troszczy się o sojuszników.

W anime

Główne występy

Emboar Bianci

Emboar debiutuje w anime w posiadaniu Bianci na kolejnym turnieju Dona George'a.

Inne

Inny Emboar pojawił się w odcinku Płomienna Ewolucja! w posiadaniu Shamusa.

Występy drugorzędne

Emboar pojawił się w czternastym filmie w posiadaniu Tatsukiego. Walczył z nim Oshawott Asha, który łatwo pokonał do turnieju miasta Eindoak. Emolga Iris również walczyła z nim, lecz została zdyskwalifikowana z turnieju poprzez użycie Elektro Zmiany.