Fandom

Pokémon Wiki

Emboar

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Emboar jest Pokémonem typu ognistego i walczącego.

Rozwija się z Pignite'a i jest ostateczną formą Tepiga.

Biologia

Fizjologia

Emboar jest ogromnym, zwalistym, ognistym Pokémonem. Ma krótkie nogi, mały ogon zakończony kępką włosów i małą, w kształcie kopuły, głowę bez szyi. Jego jajowate tułowie stanowi większość jego ciała. Posiada dwa potężne ramiona. Ciągle płonący ogień przechodzi przez szyję i dekolt. Ma czerwony nos i duże, gęste, czarne brwi, które zbierają się po bokach jak rogi lub uszy. Dwa kły wystają z dolnej szczęki szerokich ust. Jego przedramiona rozpoczyna pomarańczowy kolor. Przedramiona i łokcie są czarne, nadgarstki są rozpoczęte ciemnym czerwonym kolorem, a ręce są składowane z trzech pazurów. Duży, ciemny poziomy pas na klatce piersiowej Emboara jest ozdobiony złotymi ozdobami.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Korzystając z wieńca płomieni na szyi i ramionach, Emboar ustawia ręce w ogień, aby uruchomić Ognisty Cios. Wykorzystuje swoją moc i prędkość do opanowania walczących ruchów.

Zachowanie

Emboar głęboko troszczy się o ich sojuszników.

Siedlisko

Dieta

W anime

Główne występy

Emboar Bianci

Emboar debiutuje w anime w posiadaniu Bianci na kolejnym turnieju Dona George'a.

Inne

Inny Emboar pojawił się w odcinku Płomienna Ewolucja! w posiadaniu Shamusa.

Występy drugorzędne

Emboar pojawił się w czternastym filmie w posiadaniu Tatsukiego. Walczył z nim Oshawott Asha, który łatwo pokonał do turnieju miasta Eindoak . Emolga Iris również walczyła z nim, lecz została zdyskwalifikowana z turnieju poprzez użycie Elektro Zmiany .

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki