Fandom

Pokémon Wiki

Electrike

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pokémon Electrike to Pokémon typu elektrycznego. Ewoluuje w Manectrica.

Biologia

Fizjologia

Electrike to mały, zielony, podobny do psa Pokémon z żółtymi znaczeniami. Cztery kły są dostrzegalne, gdy jego usta są otwarte. Electrike ma małą, spiczastą, żółtą końcówkę na ogonie, a jego tylne nogi mają kolce na piętach. W niektórych pozycjach Electrike wygląda jakby posiadał trzy ogony. Jego przednie kończyny i podbródek też mają kolczaste rozszerzenia, ale jego najbardziej charakterystyczną cechą jest duży grzebień na głowie, który ma kształt kątowej błyskawicy po bokach, z kontynuacją żółtego zabarwienia w dół pyska. Dodatkowy żółty kolor obejmuje pasek w dół pleców.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Energia elektryczna znajdująca się w organizmie Electrike'a jest uzyskiwana z tarcia, które występuje, gdy skończy biegać z niesamowitymi prędkościami. Jest przechowywana w jego sierści i może być wydana w woli Pokémona. Może również nauczyć się władać Miotaczem Płomieni.

Zachowanie

Electrike jest Pokémon z powinowactwem do ruchu i zwinności. iedy nadchodzi burza, wytwarza iskry. Jego ciało będzie również płonęło prysznicami iskier w porach powietrza, zwłaszcza suchych.

Jako że Electrike skupuje energię elektryczną w futrze, wskazane jest, by mył je częściej. Kiedy się go czesze, nie należy używać szczotki metalowej.

Środowisko naturalne

Można je znaleźć w pobliżu elektrowni lub na trawiastych terenach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Electrike nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Electrike Wattsona

Electrike pierwszy raz pojawił się w głównej serii w odcinku Watt i Wattson. Wattson został łatwo pokonany przez Asha podczas walki w siłowni, więc lider potrzebował trochę samotności. Wtedy Electrike przyszedł pocieszyć go i Wattson postanowił dołączyć go do swojej grupy stworków.

Inne

Electrike pojawił się również w odcinku Zespół Electrike'a pod własnościąJaco.

Drugoplanowe role

Electrike zadebiutował w filmie Jirachi: Spełnione marzenia. Jeden był widziany z właścicielem w otwarciu filmu, podczas gdy inny był dzikim Pokémonem.

Electrike pojawił się w otwarciu filmu Lucario i tajemnica Mew.

Dziki Electrike pojawił się w odcinku Letnia szkoła już nas woła!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP042 Electrike, Pokémon Piorun. Używając energii elektrycznej, którą wytwarza jego futro, może biegać szybciej niż błyskawica.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki