Wikia

Pokepédia

Electivire Paula

Komentarze2
2557stron na
tej wiki
Electivire Paula
Paul Electivire Motor Drive
シンジのエレキブル Shinji's Elekible
Informacje
Debiut Dwa stopnie rozdzielenia
Miejsce złapania Valistone
Ewoluuje w Nie ma jak praca zespołowa
Starcie Paula i Barry'ego!
Płeć Samica
Zdolność Statyczność (Motoprędkość jako Electivire)
Aktualna lokalizacja Z Paulem
Electabuzz Electivire
Ten Pokémon spędził 50 odcinków jako Elekid i od 111 do 132 odcinków jak Electabuzz.

Electivire Paula jest pierwszym ujawnionym Pokémonem Paula.

Historia

Paul Elekid

Elekid

Paul posiadał Electivire'a jako Elekida. Używał go w walce z Ashem i jego Pikachu w odcinku Starcie dwóch światów. Po zażartej walce, oba Pokémony zemdlały i walka zakończyła się remisem. W retrospekcji w odcinku Blask zwycięstwa widać było, że Elekid pomógł Paulowi złapać Ninjaska, na krótko przed złapaniem Chimchara.

Paul użył go w walce z Roarkiem w odcinku Przyszłość nabiera kształtów, gdzie pokonał Geodude'a i Cranidosa.

W odcinku Nie ma jak praca zespołowa, Elekid przekształcił się w Electabuzza podczas dwuwalki, gdzie walczył u boku Chimchara Asha przeciwko Buizelowi Dawn i Heracrossowi Conwaya.

Pauls Electabuzz

Electabuzz

W odcinku Zagubiona liderka ujawniono, że Paul zostawił Electabuzza z bratem, Reggiem, na szkoleniu. To właśnie tutaj, trzy odcinki później, Electabuzz i Pikachu Asha osiedlili różnice i stali się bardziej przyjaźni wobec siebie.
Paul Electivire Motor Drive

Electivire aktywuje Motoprędkość

Electabuzz powrócił do Paula po wydarzeniach z odcinka Zespół G wkracza do akcji, aby mieć przewagę w walce z Liderem Sali Pastoria. W odcinku Palący problem widać było jak pomagał Paulowi w walce z dzikim Drapionem. Wciąż wydawało się, że ma przyjazne uczucia wobec Pikachu.

Pojawił się ponownie w odcinku Piramidalny gniew, gdzie wziął udział w bitwie Paula przeciwko Brandonowi. Został pokonany przez Regirocka Brandona.

Ponownie pojawił się w pełnej walce Paula z Ashem w odcinkach Pokaż na co cię stać i Ewolucja Strategii. Używał głównie Świetlistego Ekranu w bitwie, który zapewniał ochronę dla innych Pokémonów Paula. Ruch pomógł Honchkrowowi i Torterrze przeciwko Grotle'owi Asha i Chimcharowi. Zwykle został odwołany po wykonaniu tej czynności. Później, Electabuzz walczył z Monferno Asha i wygrał mecz dla Paula.

Ash Infernape Paul Electivire

Electivire i Infernape Asha

Pojawił się również w odcinku Pokonamy gniew ogniem!, gdzie Paul bezskutecznie używał go do próby uratowania Empoleona Barry'ego, Pikachu Asha i Piplupa Dawn przed jedną z maszyn Zespołu R.

W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, podczas walki Paula z Barrym w Konwaliowej Konferencji, okazało się, że Electabuzz przekształcił się w Electivire'a i nauczył się Giga Wstrząsu przed bitwą. Walczył przeciwko Empoleonowi Barry'ego i wygrał.

Paul używał go jako swojego ostatniego Pokémona w finale Ligi Sinnoh przeciwko Ashowi w odcinku Odwilż między rywalami!, gdzie pokonał Gliscora i Pikachu Asha przy momocy swoje zdolności i ogonów. Po gorącej walce, został w końcu pokonany przez Infernape'a, gdy ten uruchomił Pożar.

Ruchy

Electivire używa Ciosu Gromu Ruch Pierwsze pojawienie
Paul Electivire ThunderPunch
Grzmot Starcie dwóch światów
Ochrona Starcie dwóch światów
Łamacz Murów Starcie dwóch światów
Cios Gromu Starcie dwóch światów
Świetlisty Ekran Pokaż na co cię stać!
Giga Wstrząs Starcie Paula i Barry'ego!

Ruchy improwizowane

  • Paul Electivire Counter Shield

    Kontra Tarcza

    Korzystanie z Grzmotu na polu bitwy to strategia, któa została stosowana w odcinku Odwilż między rywalami!. Electivire uderza ogonami w ziemię i wykorzystuje Grzmot, wysyłając duże kawałki skał w przeciwnika.
  • Kontra Tarcza - Electivire Paula używa sporadycznie Grzmotu na polu bitwy, by bronić się. Ruch ten został użyty w walce z Infernape'em Asha w pełnej bitwie w Konwaliowej Konferencji.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki