FANDOM

Electivire Gary'ego
シゲルのエレキブル Shigeru's Elekible
Gary's Electivire.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Gary
Obecna lokalizacja Z Garym
Historia
Debiut Dom jest tam, gdzie początek
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Electivire Gary'ego jest jednym z wielu Pokémonów Gary'ego Oaka. Został złapany prawdopodobnie w regionie Sinnoh.

Historia

Electivire zadebiutował w odcinku Dom jest tam, gdzie początek. Na początku wyglądało na to, że jest on dzikim Electivire'em, ponieważ sam strzelał w jabłka na drzewach. Zespół R próbował złapać go. Z początku złoczyńcy odnieśli sukces, ale pojawił się Gary i kazał użyć Stalowego Ogona, by wydostać się z sieci. Po wyjściu, pokonał on Zespół R.

Ash był pod wrażeniem Electivire'a. Gdy chciał się o nim dowiedzieć czegoś z Pokédexa, lecz nie miał on danych na temat tego gatunku. Ash następnie chciał walczyć z nim, ale Gary powiedział, by w pierwszej kolejności wrócił do laboratorium.

Plik:Gary and Electivire.png
Po tym, Ash wysłał swojego Pikachu do walki z Electivire'em. Niestety dla niego, Electivire okazał się zbyt silny dla Pikachu i wygrał. Gdy Gary wyjechał do Sinnoh, wziął Electivire'a ze sobą.

Electivire ponownie pojawił się w odcinku Łowczyni powraca, gdzie walczył z Łowczyni Pokémonów J i jej poplecznikami w celu ochrony schwytanych Shieldonów.

Gary używał Electivire'a i Umbreona do walki z Toxicroakiem Saturna w odcinku Kluczowe trio!, podczas próby zatrzymania Łowczyni J przed oddaniem trzech opiekunów jezior Zespołowi G. Jednak Toxicroak miał te Pokémony pod kontrolą przez cały czas.

Ruchy

Electivire używa Ochrony Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Piorun Dom jest tam, gdzie początek
Stalowy Ogon Dom jest tam, gdzie początek
Gromo Cios Dom jest tam, gdzie początek
Ochrona Dom jest tam, gdzie początek
Grzmot Kluczowe trio!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki