FANDOM

File-Expert anime

Ekspert

Ekspert cięcia kamienia, nazywany po prostu Ekspertem, pojawił się w odcinku Bibarel wie najlepiej. Pracuje jako budowniczy mostów i kamieniarz i uczył Bibarela w odcinku cięcia kamienia. Jest znany z bardzo rozległej wiedzy na temat cięcia kamienia i wiedział, że most upadnie po prostu patrząc na plan. Udało mu się także poprawić zręczność Bibarela w cięciu kamienia co najmniej dziesięciokrotnie, a Bibarel jest bardzo lojalny wobec niego.

Rolą eksperta w odcinku było nauczenie Bibarela cięcia kamienia i w ostatniej chwili naprawić most i zdążyć ze wszystkim na czas.

Pokémony

Expert's Bibarel Bibarel ♀

Bibarel jest Pokémonem Eksperta i gwiazdą odcinka Bibarel wie najlepiej.

Po tym jak trener zostawił ją w pracy, Bibarel odmówiła cięcia kamieni. Brock starał się zachęcić ją do pracy przez zmieszanie żywności, ale to i tak nie zadziałało na Bibarel. Następnie Ash i Brock wysłali Chimchara, Turtwiga, Buizela i Sudowoodo i użyli ataków stosowanych do cięcia kamienia. Niestety, kamienie nie miały prawidłowych wymiarów.

Następnie pojawił się Zespół R. Zdobyli pracujące Machoke'i i Machampy, a następnie Bibarel. Ale Bibarel wykorzystała swoje silne przednie zęby do przegryzienia prętów klatki i wszyscy zostali wolni.

Gdy inżynier przyjechał i użył Rhydona do pracy, Bibarel zaatakowała. Nie chciała, by Pokémony inżyniera dotykały kamieniołomu. Następnie pojawił się Ekspert, który wystraszył inżyniera, a Bibarel i grupa wróciły do pracy. Na końcu most był gotowy na czas.

Bibarel zna tylko Super Kieł.

Debiut Bibarel wie najlepiej
Plik:Machamp (×2).png Machamp (×2)
Machampy są Pokémonami Eksperta. Byli używani do przewozu kamienia w odcinku Bibarel wie najlepiej. Mogą być również postrzegani nosząc Eksperta na ramieniu.
Debiut Bibarel wie najlepiej
Plik:Machoke (×2).png Machoke (×2)
Machoke'i są Pokémonami Eksperta. Byli używani do przewozu kamienia w odcinku Bibarel wie najlepiej.
Debiut Bibarel wie najlepiej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki