Fandom

Pokémon Wiki

Eindoak

3208stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Eindoak (jap. アイントオーク Aintoōku, ang. Eindoak Town) — teren, na którym toczy się akcja czternastego filmu. Jest to przeniesiony dom "Ludzi Doliny".

Eindoak znajduje się gdzieś pomiędzy Castelią a Nimbasą. W mieście znajdują się obfite sady, które zaopatrują mieszkańców w żywność.

Historia

Powstanie

Dawno temu, Królestwo Doliny brało udział w wojnie, która spowodowała zakłócenia w energii trzymającej ziemię przy życiu i urodzaju - Mocy Smoka. Aby złagodzić działanie niosącej zniszczenie energii, Król Ludzi Doliny podniósł Miecz Doliny z ziemi i umieścił go na szczycie góry. Ludzie Doliny zaczęli żyć na nowo, w nowej okolicy, a z czasem wzdłuż grzbietu górskiego powstała osada, znana jako Eindoak.

Film 14

Ash, Iris i Cilan przybyli do Eindoak, gdy w mieście odbywał się turniej walki z okazji dożynek. Na drodze, Ash ratuje parę Deerlingów przed upadkiem z klifu z pomocą Victiniego. Ketchumowi udaje się wrócić do swoich znajomych poprzez jaskinię, która znajduje się w dolnej części zamku, gdzie mieści się Kamień Mroku*/Kamień Światła*. Z niewielką pomocą Damona, Ash i grupa biorą udział w turnieju. Victini potajemnie podąża za nimi, gdzie potajemnie dodaje siły Tepigowi i Scraggy'emu, pozwalając Ashowi wygrać kilka walk. Carlita w końcu odkrywa prawdę.

Później, burmistrz miasta, Mannes, opowiada Ashowi, Iris i Cilanowi historię Eindoak. Tego wieczoru, Damon ogłasza swoje plany delokalizacji Miecza Doliny z powrotem do pierwotnej lokalizacji przy pomocy Victiniego i Reshirama*/Zekroma*. Potomkowie Ludzi Doliny zgadzają się na ten plan, a także umożliwiają Damonowi przeniesienie Miecza Doliny wbrew woli Victiniego. To powoduje, że uśpiona Moc Smoka pod Eindoak budzi się.

Kiedy Miecz Doliny zostaje przeniesiony do nowej lokalizacji w pobliżu oceanu, miasteczko nie zostaje opuszczone. Traci jednak swój zabytek.

Galeria

Ciekawostki

  • Eindoak jest wzorowane na wiosce we Francji, podczas gdy Miecz Doliny jest odpowiednikiem Mont Saint Michel.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki