FANDOM

Clemont Bunnelby Serena Eevee

Eevee (jap. イーブイ Ībui) to Pokémon typu Normal, wprowadzony w I generacji. W zależności od okoliczności może ewoluować w jednego z ośmiu Pokémonów: Vaporeona, Jolteona, Flareona, Espeona, Umbreona, Leafeona, Glaceona bądź Sylveona.

Opis

Wygląd

Eevee jest skrzyżowaniem lisa fenka z kotem. w większości ma płeć chłopięcą lecz czasami dziewczęcą. Jego głowa jest nieznacznie większa proporcjonalnie w porównaniu do reszty ciała. Znajduje się na niej para czarno-brązowych oczu, mały nosek, para długich podobnych do króliczych uszu. Na szyi znajduje się kępa długiego beżowego futerka w kształcie kołnierza. Jego tułów jest typowo lisi. Krótkie łapki są połączone z ciałem, a długi puszysty ogon wyrasta z tyłu tułowia. Jego podstawowe kolory to brązowy i beżowy.

Zachowanie

  • Eevee najczęściej osiedla się w pobliżu miast gdyż może tam swobodnie podkradać pożywienie, nie martwiąc się o atak ze strony dzikich pokemonów. Jest typem pokemona, który nie lubi wdawać się w walki.Dzięki swojemu "kołnierzowi" potrafi częściowo zablokować atak przeciwnika.

Ewolucja

Eevee może ewoluować w 8 różnych Pokémonów:

Eevee

Eevee
Kamień Wody Water Stone Vaporeon
Vaporeon
Kamień Pioruna Thunder Stone Jolteon
Jolteon
Kamień Ognia Fire Stone Flareon
Flareon
Przyjaźń + poziom (dzień) Dzień Espeon
Espeon
Przyjaźń + poziom (noc) Noc Umbreon
Umbreon
podniesienie poziomu przy Omszonej Skale Moss Rock Leafeon
Leafeon
podniesienie poziomu przy Lodowej Skale Ice Rock Glaceon
Glaceon
podniesienie poziomu
dwa serca w Pokémon-Amie
ruch typu Baśń
Sylveon
Sylveon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki