FANDOM

Edmund to postać z regionu Unova, pojawiająca się w odcinku Pora na Kluboeksplozję!.

Historia

Edmund pojawił się w odcinku Pora na Kluboeksplozję!, gdzie brał udział w turnieju Kluboeksplozja, odbywającym się w miasteczku Ambiga. Jego pierwszym przeciwnikiem był Stephan. Mimo że wygląda na dość cichego i nieśmiałego chłopaka, w bitwie okazuje się dość agresywny. Mówi się, że za każdym razem, kiedy Edmund staje do walki, nagle zaczyna padać deszcz, przez co zyskał pseudonim "Deszczowy Chłopak". Jego starcie z Stephanem nie było wyjątkiem i był przekonany, że zwycięży ze względu na zdolność swojego Seismitoada - Giętki Nurt. Nie przewidział jednak, że zadane przez Sawka obrażenia spowolnią jego Pokémona, co doprowadziło go do porażki i wyeliminowania z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Seismitoad
EP732 Edmund Seismitoad
Seismitoad jest jedynym znanym Pokémonem Edmunda. Został użyty w pierwszej rundzie Kluboeksplozji, gdzie przyszło mu się zmierzyć z Sawkiem Stephana. Mimo że podczas walki zaczął padać deszcz, a jego szybkość znacznie się zwiększyła dzięki jego umiejętności, to nie wystarczyło, by pokonać przeciwnika, który wyeliminował go z turnieju za pomocą Walki Wręcz.

Seismitoad zna takie ruchy jak: Skrętocios, Błotny Strzał i Łamacz Murów, a jego umiejętność to Giętki Nurt.

Debiut Pora na Kluboeksplozję!

Zawody Pokémonów

Edmund brał udział w następujących zawodach Pokémonów:

Aktorzy głosowi

Japonia: 古島清孝 Kiyotaka Furushima
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Otar Saralidze