FANDOM

Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!
Japoński熱闘ドンバトル!ツタージャVSコマタナ!! Nettō Don Batoru! Tsutãja VS Komatana!!
Angielski: Cilan Versus Trip, Ash Versus Georgia!
EP702
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 4242702 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending ポケモン言えるかな?BW
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Shinzō Fujita
Japonia 21 lipca 2011 Scenorys Hiroyuki Yamada
USA 5 listopada 2011 Wicedyrektor Ken'ichi Nishida
Polska 27 lutego 2012 Dyrektor Atsushi Ogata
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!, po japońsku 熱闘ドンバトル!ツタージャVSコマタナ!!, to 42. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 702. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Podczas gdy turniej walk Pokémonów w kolonii Nimbasa trwa dalej, w pierwszej rundzie zawodów Cilan walczy przeciwko Tripowi, który kiedyś pokonał Chiliego, brata Cilana, na siłowni Striatonu. Burgundy, rywalka Cilana, chce, by przegrał on w najgorszy sposób. Gurdurr Tripa radzi sobie doskonale, ale Cilan przeważa, zapewniając smaczne zwycięstwo. Zamykając pierwsze rundy walki, Zebstrika Stephana szybko wygrywa z Minccino Bianci, a Luke i Iris również wygrywają swoje mecze. Wtedy nadchodzi czas na drugą rundę!

Ash zostaje przyłączony do walki przeciwko "Pogromczyni Smoków" Georgii, a mecz rozpoczyna się od wystawienia Snivy przeciwko Pawniard Georgii. Georgia pokazuje swoją zarozumiałą postawę i okazuje się być groźnym przeciwnikiem. Gdy walka trwa, Iris, Cilan i Stephan kibicują Ashowi z boku (choć Stephan naprawdę chce, by Ash wygrał tylko dlatego, aby mogli walczyć w następnej rundzie). Wreszcie, z potężnym ruchem Gilotyny, wydaje się, że Georgia i jej Pawniard mogą zdobyć przewagę... ale dowiemy się tego następnym razem!

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo