FANDOM

Scraggy się wykluwa!
Japońskiタマゴからかえったあばれん坊! Tamago karakae tta abaren bō!
Angielski: Scraggy—Hatched to be Wild!
EP677
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Czternasty (Czerń i Biel) Jap. utwory
Numeracja 1717677 Opening ベストウイッシュ!
Utwory Ending 心のファンファーレ
Opening Czerń i biel Twórcy
Premiera Scenariusz Yukiyoshi Ōhashi
Japonia 20 stycznia 2011 Scenorys Kazuomi Koga
USA 28 maja 2011 Wicedyrektor Kazuomi Koga
Polska 24 stycznia 2012 Dyrektor Kunihiko Natsume
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Scraggy się wykluwa!, po japońsku タマゴからかえったあばれん坊!, to 17. odcinek z serii Czerń i Biel, ogólnie 677. Na Zachodzie wchodzi w skład czternastego sezonu.

Streszczenie

Ash i jego przyjaciele zmierzają w kierunku Castelii. Po drodze z jaja, które nasz bohater otrzymał, zaczyna się wykluwać... Scraggy! Każdy chce powitać nowo wyklutego Pokémona, ale zadziorny Scraggy decyduje się przywitać wszystkich Taranem!

Scraggy wydaje się być samotnikiem, decydując się jeść samodzielnie, zamiast dołączyć do grupy na obiad. Tej nocy, nasi bohaterowie obudzili się i odkryli, że Scraggy zniknął. W końcu znaleźli go, gdy uderzał Taranem w drzewo, gdzie żyła grupa groźnych Galvantul! Scraggy pokazuje wielką odwagę i próbuje walczyć mimo przewagi liczebnej przeciwników. Wtedy Ash i jego przyjaciele przychodzą na ratunek: potężny Piorun Pikachu wysyła Galvantule z powrotem do drzewa, ale Scraggy zostaje sparaliżowany trafieniem przez jednego z wściekłych przeciwników.

Iris robi ziołowy lek dla Scraggy'ego, a po dobrze przespanej nocy, Pokémon zaczyna czuć się lepiej. Scraggy wreszcie uspokaja się i osiedla się w swoim nowym Poké Ballu, stając się najmłodszym członkiem rodziny Asha!

Tymczasem, Jessie, James, Meowth i Pierce przekazują skradziony Meteonit badaczowi o imieniu dr Zager. Jest to początek drugiej części złego planu...

Najważniejsze wydarzenia

  • Dr Zager oraz Scraggy i Galvantula pojawiają się po raz pierwszy.
  • Z jaja Asha wykluwa się Scraggy.
  • Trio Zespołu R dostarcza meteoryt, który ukradli z Muzeum Nacrene, doktorowi Zagerowi, w celu analizy.
  • Ash i Iris walczą ze sobą po raz pierwszy za pomocą Scraggy'ego i Axew. Bitwa kończy się remisem.

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też

Lista odcinków sezonu czternastego
Season 14 logo