FANDOM

Niezwykły obserwator to 111. odcinek serii oryginalnej. Poza Japonią jest on 28. odcinkiem drugiego sezonu anime Pokémon.

Opis

Ash i przyjaciele spotykają niezwykłego obserwatora Pokémonów i działają jako jego asystenci, badając ewolucję Magikarpiów. Tymczasem Zespół R planuje kradzież przedmiotów badań młodych trenerów.

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

W tym odcinku nie odnotowano najważniejszych wydarzeń.

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Magikarpia w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP111 Dare da
) i Poliwaga w wersji międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP111 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 藤田伸三 Shinzō Fujita
  • Scenorys: 井硲清高 Kiyotaka Isako
  • Reżyser: 大町繁 Shigeru Ōmachi
  • Animator: 小林勝利 Katsutoshi Kobayashi

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

Wpadki

  • Magikarp pojawiający się w szkicu danych doktora Quackenpokera posiada czerwone, a nie żółte wąsy.
  • Mimo że Tracey nie przedstawił się doktorowi Quackenpokerowi, ten zwraca się do niego jego imieniem.
  • Doktor Quackenpoker używa opasek w trzech kolorach do znakowania Magikarpiów. Kiedy Magikarpie i Gyaradosy kierują się w stronę oceanu, Quackenpoker mówi Tracey'emu, aby śledził te z czerwonymi i niebieskimi opaskami. Jednak każdy z nich posiada po dwa urządzenia do śledzenia, co oznacza, że ​​istnieje także czwarty kolor.
  • Doktor Quackenpoker mówi Tracey'emu, aby się pospieszył, ponieważ Magikarpie i nowo-wyewoluowane Gyaradosy płyną pod prąd, kiedy faktycznie płynęły one w dół rzeki.

Edycje dubbingowe

  • Pikachu's Jukebox: Ty i ja
  • W wersji dubbingowej, po tym, jak doktor Quackenpoker przedstawia się, Tracey powtarza swoje imię, jakby wcześniej o nim słyszał, a następnie rozpoznaje go jako sławnego obserwatora Pokémonów. W oryginale Tracey nigdy wcześniej o nim nie słyszał i interesowało go tylko to, że był kolejnym obserwatorem Pokémonów.

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP111?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia lut 7, 2018, o godzinie 21:35.
Oddanych głosów: 0

Zobacz też

Lista odcinków sezonu drugiego
Season 2 logo