FANDOM

Czas relaksu to 100. odcinek serii oryginalnej. Poza Japonią jest on 17. odcinkiem drugiego sezonu anime Pokémon.

Opis

Ash i przyjaciele odkrywają nową wyspę, porośniętą różnego rodzaju drzewami owocowymi, a ponieważ jedzenie jest tam bezpłatne, decydują się wziąć dzień wolny i dać swoim Pokémonom krótkie wakacje. Zespół R planuje w tym czasie złapać Pikachu.

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Farfetch'da w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP100 Dare da
) i Porygona w wersji międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP100 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 藤田伸三 Shinzō Fujita
  • Scenorys: 鈴木敏明 Toshiaki Suzuki
  • Reżyser: 鈴木敏明 Toshiaki Suzuki
  • Animator: 志村泉 Izumi Shimura

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

  • Pokémonowa Lektura Profesora Oaka: Ditto.
  • W scenie, w której James mówi o sobie i swoim Victreebelu, jego nos jest niewytłumaczalnie dłuższy niż zwykle, co jest prawdopodobnie odniesieniem do japońskiego znaku arogancji, Yamabushi Tengu.
  • W międzynarodowej wersji odcinka Porygon pojawia się w sekcji Co to za Pokémon?, pomimo incydentu mającego miejsce w Japonii podczas emisji EP038, który spowodował zablokowanie tego odcinka.
    • Jest to jedyny moment, w którym można usłyszeć głos Porygona w wersji międzynarodowej.
  • Piosenkę Ty i ja można usłyszeć w zdubbingowanej wersji tego odcinka.
    • Dodatkowo w odcinku została wykorzystana instrumentalna wersja utworu Na zawsze razem.
  • W tym odcinku Zespół R recytuje zmodyfikowaną wersję swojego motta.

Wpadki

  • Na początku odcinka ślady Pikachu i Togepi na piasku są niewidoczne, jednak można je dostrzec z góry, gdy Farfetch'd przelatuje nad głowami bohaterów.
  • Kiedy Pokémony witają się ze Scytherem, nie słychać głosu Bulbasaura, mimo że porusza ustami.
  • Gdy Charizard i Scyther godzą się i rozchodzą w różnych kierunkach, Scyther jest znacznie większy niż zwykle.
  • W scenie, w której Scyther i Charizard zastraszają się nawzajem, kieł Charizarda ma kolor pomarańczowy.
  • W jednej ze scen znikają czarne kontury ze wzoru Arboka.
  • W jednej ze scen można zauważyć pomarańczowy pasek w wewnętrznej fałdzie skrzydeł Charizarda.
  • W scenie, w której Ash siedzi nocą na skale, patrzy na GS Balla, po czym odkłada go. Jednak gdy Pikachu podchodzi do niego, ponownie trzyma GS Balla w swojej dłoni.

Edycje dubbingowe

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP100?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia lut 10, 2018, o godzinie 21:51.
Oddanych głosów: 0

Zobacz też

Lista odcinków sezonu drugiego
Season 2 logo