FANDOM

Statek widmo to 97. odcinek serii oryginalnej. Poza Japonią jest on 14. odcinkiem drugiego sezonu anime Pokémon.

Opis

Profesor Oak mówi Ashowi, Misty i Tracey'emu, że nurkowie znaleźli trofeum Ligi Pomarańczowej u wybrzeży wyspy Moro, które ma ponad trzysta lat! Puchar znajduje się na wystawie w muzeum sztuki. Jednakże Zespół R kradnie go, a bohaterowie śledzą ich aż na opuszczony statek. Podczas przeszukania okrętu Misty gubi Togepi, ale w końcu go odnajduje, razem z Haunterem i Gastlym. Duchy opętują Meowtha i opowiadają bohaterom historię trofeum.

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Gastly'ego, zarówno w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP097 Dare da
), jak i międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP097 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 大橋志吉 Yukiyoshi Ōhashi
  • Scenorys: 井硲清高 Kiyotaka Isako
  • Reżyser: 井硲清高 Kiyotaka Isako
  • Animator: 志村泉 Izumi Shimura

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

Błędy

  • W początkowej scenie, kiedy Ash i jego przyjaciele płyną na Laprasie, Tracey nie ma źrenic.
  • W początkowej scenie, kiedy Ash wyjaśnia, że zdobycie dwóch pozostałych odznak Ligi Pomarańczowej będzie łatwe, animacja Tracey'ego zamiera na około pół sekundy.
  • Kiedy James przewraca się z trzymanym przez siebie trofeum, obejmuje puchar rękoma, jednakże odbicie w ziemi wskazuje inaczej.
  • Kapitan trzymał swojego Hauntera i Gastly'ego w zwykłych Pokéballach, mimo że żył 300 lat temu. Jednak w filmie Głos lasu Sam trzymał swojego Charmeleona w starszym modelu Pokéballa, mimo że miało to miejsce zaledwie 40 lat temu.
  • Arbok Jessie używa Akcji, jednak Arbok nie może poznać tego ruchu w grach.
  • W scenie, w której Ash i jego przyjaciele płyną na Laprasie przez mgłę, nie mają na sobie swoich plecaków.
  • Lizanie Gastly'ego nie powinno mieć wpływu na Meowtha, ponieważ ataki typu duchowego nie mają wpływu na Pokémony typu normalnego.
  • Ostry Liść Victreebela nie zadziałał na Gastly'ego, mimo że jest on typu duchowego i trującego. Ruch ten powinien być słabo efektywny, ale nie bezskuteczny.

Edycje dubbingowe

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP097?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
2

Ankieta stworzona dnia lut 8, 2018, o godzinie 17:40.
Oddanych głosów: 2

Zobacz też

Lista odcinków sezonu drugiego
Season 2 logo