FANDOM

Na różowo to 90. odcinek serii oryginalnej. Poza Japonią jest on 7. odcinkiem drugiego sezonu anime Pokémon.

Opis

Ash i przyjaciele, po kolizji z wirem wodnym, trafiają na niezbadaną wyspę, gdzie wszystkie Pokémony są różowe. Okazuje się, że tutejsze owoce powodują ich wyjątkową barwę. Przyjaciele spotykają tu sierżant Jenny, która dba o tutejszą faunę. Kiedy nasi bohaterowie opuszczają Różową Wyspę, obiecują zachować ją w tajemnicy, aby kłusownicy nie zniszczyli jej niepowtarzalnego piękna.

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia różowego Rhyhorna w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP090 Dare da
) i Kabuto w wersji międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP090 WTP
).

Różowe Pokémony

Różowe Pokémony w fantazji Zespołu R

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 武上純希 Junki Takegami
  • Scenorys: 横田和 Kazu Yokota
  • Reżyser: 大町繁 Shigeru Ōmachi
  • Animator: たけだゆうさく Yūsaku Takeda

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

Wpadki

  • Kiedy Ash wchodzi na klif po tym, jak po raz pierwszy dotarł na Różową Wyspę, Pikachu siedzi na jego ramieniu. Kiedy Ash i Misty zostają ukazani z tyłu, Pikachu znika.
  • Kiedy Jigglypuff wskakuje na okręt podwodny Zespołu R, stoi na czerwonym fragmencie łodzi. W następnej scenie fragment pod stopami Jigglypuffa jest żółty.
  • Vileplume'y i Paras widoczne na wyspie nie mają alternatywnych schematów kolorystycznych, co te na Wyspie Walencji.
  • W wersji dubbingowej, w scenie, w której grupa jest ścigana przez różowego Nidokinga, Misty wzywa Starmie, natomiast wystawia Psyducka. Starmie został zostawiony w sali Azurii ponad dwadzieścia odcinków wcześniej.
  • Sierżant Jenny twierdzi, że Piorun nie zadziała na Nidokinga, ponieważ ten wpadł w szał. Nie jest to prawdą, ponieważ Nidoking jest częściowo typu ziemnego i ruchy elektryczne nie wywierają na nim żadnego wpływu.
  • Obserwując różowego Rhyhorna, Tracey wspomina, że ​​ma 8 metrów długości. Jednakże, zgodnie z Pokédexem, jego rozmiar wynosi tylko 1 metr.
  • W jednej ze scen na policzkach Asha brakuje charakterystycznych rysów w kształcie litery "z".

Edycje dubbingowe

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP090?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia lut 1, 2018, o godzinie 12:38.
Oddanych głosów: 0

Zobacz też

Lista odcinków sezonu drugiego
Season 2 logo