FANDOM

Zagubiony Lapras to 86. odcinek serii oryginalnej. Poza Japonią jest on 3. odcinkiem drugiego sezonu anime Pokémon.

Opis

Po zabraniu GS Balla od profesor Ivy, Brock postanowił zostać z nią na wyspie, więc Ash i Misty wracają do domu sterowcem. Niestety para zostaje oszukana przez Zespół R, a Jigglypuff usypia całą załogę. Po awaryjnym lądowaniu na nieznanym terenie Ash i Misty spotykają nowego przyjaciela o imieniu Tracey, starając się pomóc Laprasowi, który został wyrzucony na plażę.

Streszczenie

129MS To streszczenie jest niekompletne!

Najważniejsze wydarzenia

Występy

Ludzie

Pokémony

Co to za Pokémon? tego odcinka przedstawia Laprasa w wersji japońskiej (zobacz zdjęcie
EP086 Dare da
) i Ninetalesa w wersji międzynarodowej (zobacz zdjęcie
EP086 WTP
).

Wykorzystane ruchy

Twórcy

  • Animacja: Team Ota
  • Scenariusz: 藤田伸三 Shinzō Fujita
  • Scenorys: 井硲清高 Kiyotaka Isako
  • Reżyser: 井硲清高 Kiyotaka Isako
  • Animator: 酒井啓史 Hiroshi Sakai

Notatki produkcyjne

Ciekawostki

Wpadki

  • Spearow należący do jednego z dręczycieli Laprasa jest znacznie większy niż inne Pokémony tego gatunku.
  • Kiedy dręczyciele Laprasa wystawiają swoje Pokémony, Spearow znajduje się w środku. Jednak później, po tym, jak Tracey skończył im się przyglądać, Hitmonchan znajduje się w środku, a Spearow po lewej stronie.
  • Kiedy Ash dzwoni do profesora Oaka, ma telefon przy uchu. Jednak we wszystkich kolejnych scenach podczas rozmowy telefon nie jest widoczny.
  • Kiedy Ash wyskakuje z kabiny samochodu, zaczep nadal łączy przyczepę z kabiną pojazdu, mimo że została wcześniej odczepiona.
  • Kiedy Zespół R znajduje się w samochodzie, but Jamesa jest szary, a nie czarny.

Edycje dubbingowe

  • W oryginale dziewczyny hula, które wręczają Ashowi i Misty lei, mówią oniai desu yo. Ten zwrot może znaczyć "dobrze na was leżą" (w odniesieniu do wianków) lub "dobrze do siebie pasujecie" (w odniesieniu do pasujących do siebie dwojga ludzi). W wersji dubbingowej dziewczyny jedynie witają ich w parku.
  • Pikachu's Jukebox: Zespół R

Ankieta

Jak oceniasz odcinek EP086?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia wrz 23, 2017, o godzinie 10:30.
Oddanych głosów: 0

Zobacz też

Lista odcinków sezonu drugiego
Season 2 logo