FANDOM

Ostry dyżur Pokémon
Japońskiたいけつ!ポケモンセンター! Taiketsu! Pokemon Sentā!
Angielski: Pokémon Emergency!
EP002
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Pierwszy Jap. utwory
Seria oryginalna Opening めざせポケモンマスター
Numeracja 222 Ending ひゃくごじゅういち
Utwory Twórcy
Opening Główny Motyw Pokémon Animacja Team Ota
Premiera Scenariusz Takeshi Shudō
Japonia 8 kwietnia 1997 Scenorys Toshiaki Suzuki
USA 9 września 1998 Wicedyrektor Osamu Inoue
Polska 6 września 2000 Dyrektor Munekatsu Fujita
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
'

Ostry dyżur Pokémon, po japońsku たいけつ!ポケモンセンター!, to 2. odcinek z serii serii oryginalnej, ogólnie również 2. Na Zachodzie wchodzi w skład pierwszego sezonu.

Streszczenie

Ash dociera do Wertanii z ciężko rannym Pikachu. Miasto jest w stanie wysokiej gotowości, gdyż w pobliżu widziano członków złego Zespołu R - Jessie, Jamesa i Meowtha, których celem jest kradzież cennych Pokémonów.

Kiedy Ash czeka w Centrum Pokémonów na wieści o stanie Pikachu, pojawia się Misty, zła na Ketchuma za zniszczenie jej roweru, ale zmiękcza się, gdy widzi Pokémona chłopaka na noszach.

Zespół R powoduje awarię prądu i wdziera się do Centrum Pokémonów. Gdy Siostra Joy transportuje Poké Balle do Marmorii w celu ich bezpieczeństwa, Ash próbuje odeprzeć atak Pokémonów - Koffinga i Ekansa. Pikachu, strasznie wyczerpany, podnosi się i sprzymierza z gronem innych Pikachu z Centrum Pokémonów, przez co udaje im się pokonać złoczyńców!

Odkrywszy, że Pikachu Asha nie jest zwykłym Pikachu, Jessie, James i Meowth postanawiają go zdobyć.

Misty dołącza do Asha i jego Pikachu w podróży, dopóki Ketchum nie spłaci jej roweru. Spacerując przez Las Wertański, przyjaciele spotykają Caterpie. Ash postanawia złapać swojego pierwszego Pokémona. Czy mu się uda?

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Błędy

  • Gdy Ash wypuszcza Pidgeya z Pokéballa, oczy Pidgeya są żółte, a nie biało-czarne.

Link do odcinka

Zobacz też