FANDOM

Ostry dyżur Pokémon
Japońskiたいけつ!ポケモンセンター! Taiketsu! Pokemon Sentā!
Angielski: Pokémon Emergency!
EP002
Zdjęcie z odcinka

‹ Poprzedni | Następny
Lista odcinków

Sezon Pierwszy Jap. utwory
Seria oryginalna Opening めざせポケモンマスター
Numeracja 222 Ending ひゃくごじゅういち
Utwory Twórcy
Opening Główny Motyw Pokémon Animacja Team Ota
Premiera Scenariusz Takeshi Shudō
Japonia 8 kwietnia 1997 Scenorys Toshiaki Suzuki
USA 9 września 1998 Wicedyrektor Osamu Inoue
Polska 6 września 2000 Dyrektor Munekatsu Fujita
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
'

Ostry dyżur Pokémon, po japońsku たいけつ!ポケモンセンター!, to 2. odcinek z serii serii oryginalnej, ogólnie również 2. Na Zachodzie wchodzi w skład pierwszego sezonu.

Streszczenie

Ash dociera do Wertanii z ciężko rannym Pikachu. Miasto jest w stanie wysokiej gotowości, gdyż w pobliżu widziano członków złego Zespołu R - Jessie, Jamesa i Meowtha, których celem jest kradzież cennych Pokémonów.

Kiedy Ash czeka w Centrum Pokémonów na wieści o stanie Pikachu, pojawia się Misty, zła na Ketchuma za zniszczenie jej roweru, ale zmiękcza się, gdy widzi Pokémona chłopaka na noszach.

Zespół R powoduje awarię prądu i wdziera się do Centrum Pokémonów. Gdy Siostra Joy transportuje Poké Balle do Marmorii w celu ich bezpieczeństwa, Ash próbuje odeprzeć atak Pokémonów - Koffinga i Ekansa. Pikachu, strasznie wyczerpany, podnosi się i sprzymierza z gronem innych Pikachu z Centrum Pokémonów, przez co udaje im się pokonać złoczyńców!

Odkrywszy, że Pikachu Asha nie jest zwykłym Pikachu, Jessie, James i Meowth postanawiają go zdobyć.

Misty dołącza do Asha i jego Pikachu w podróży, dopóki Ketchum nie spłaci jej roweru. Spacerując przez Las Wertański, przyjaciele spotykają Caterpie. Ash postanawia złapać swojego pierwszego Pokémona. Czy mu się uda?

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Ludzie

Pokémony

Ciekawostki

Link do odcinka

Zobacz też