Fandom

Pokémon Wiki

Dzielny Ptak

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dzielny Ptak
250px
Informacje
Typ Typ Latający
Kategoria Fizyczny
Japońska nazwa

ブレイブバード
Brave Bird

Angielska nazwa Brave Bird

Dzielny Ptak to atak typu latającego.

Pokémon leci do góry, zamyka skrzydła, leci w ogniu i nurkuje w dół na wroga. Ogień znika, a użytkownik jest objęty niebieskią aurą. Potężne i ryzykowne natarcie.

Metody używania ataku

Staraptor

Staraptor przyciąga skrzydła i nurkuje w dół na przeciwnika jak pocisk, jego ciało wpada w płomienie. Następnie wyciąga skrzydła, a jego ciało zostaje otoczone niebieską aurą i uderza w przeciwnika. Kiedy gaśnie blask, niebieskie iskry biegną po skrzydłach Staraptora jako uszkodzenia.

Staravia

Staravia wylatuje w powietrze i leci w dół na przeciwnika jak pocisk, jego ciało wpada w płomienie. Następnie otwiera skrzydła i jego ciało zostaje otoczone niebieską aurą i uderza w przeciwnika.

Mandibuzz

Mandibuzz wylatuje w powietrze i leci w dół na przeciwnika jak pocisk, jej ciało wpada w płomienie. Następnie jego ciało zostaje otoczone niebieską aurą i uderza w przeciwnika. Kiedy gaśnie blask, niebieskie iskry biegną po ciele Mandibuzz jako uszkodzenia.

Swanna

Swanna leci w powietrze i leci w dół na przeciwnika jak pocisk, a jego ciało pęka w płomieniach. Następnie jego ciało zostaje otoczone niebieską aurą i uderza w przeciwnika. Kiedy zanika żar, niebieskie iskry biegną po ciele Swanny jako szkody.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki