FANDOM

Dwebble Burgha to jeden z Pokémonów należących do lidera sali w Castelii, Burgha.

Historia

Dwebble pojawił się w odcinku Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!, gdzie był pierwszym Pokémonem Burgha, użytym w jego walce z Ashem w sali Castelii. Przyszło mu się zmierzyć z Tepigiem. Tepig zaczął bitwę od ataku Akcją, lecz nie trafił. Powtórzył swój atak, ale Dwebble użył Tunelu, aby uniknąć jego ruchu, po czym uderzył w niego, a następnie skutecznie zaatakował Nożycami. Burgh wyjaśnił Ashowi, że powłoka Dwebble'a jest dużo lżejsza i posiada inny skład mineralny niż w przypadku innych Pokémonów tego gatunku, dzięki czemu pozwala mu na szybsze poruszanie się. Gdy Tepig użył Żaru, Dwebble zdołał ochronić się przy użyciu Ochrony, a następnie po raz kolejny zaatakował Nożycami. Mimo to przeciwnikowi udało się trafić go Akcją. Kiedy Tepig użył Nitroładunku, Ochrona Dwebble'a zatrzymała atak, a Pokémon Burgha pokonał go jednym Skałołamaczem.

Drugim Pokémonem wystawionym przez Asha do walki był Sewaddle, który rozpoczął bitwę Ostrym Liściem. Dwebble skutecznie użył Ochrony, po czym przystąpił do ataku Nożycami. Dzięki Pajęczej Nici, za pomocą której był w stanie przeskakiwać z drzewa na drzewo, przeciwnik uniknął jego ruchu. Gdy Dwebble próbował użyć Skałołamacza, Sewaddle powstrzymał go przy użyciu Pajęczej Nici, która potem przydała się również do uniknięcia Nożyc. Uderzenie Akcją spowodowało, że Dwebble zgubił swoją powłokę i został łatwo pokonany przez kombinację Akcji i Ostrego Liścia.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Tunel Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!
Ochrona Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!
Nożyce Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!
Skałołamacz Bitwa w imię miłości do Pokémonów robaków!

Aktorzy głosowi

Japonia: Kiyomi Asai
Stany Zjednoczone: Tom Wayland
Polska: Tom Wayland

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Dwebble.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki