FANDOM

Dustox Jessie
ムサシのドクケイル Musashi's Dokucale
Jessie Dustox.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania Trasa 104
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Sinnoh
Historia
Debiut Wurmple przez cały dzień!
Złapany w Wurmple przez cały dzień!
Ewoluuje w Twardziel Corphish
Zobaczyć to uwierzyć!
Wypuszczony w Żegnaj Dustox
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Dustox Jessie była drugim Pokémonem złapanym przez Jessie z Zespołu R podczas jej podróży przez Hoenn. Dustox ewoluowała z Cascoon, a przed tym z Wurmple.

Historia

Plik:Jessie Wurmple.png
Jessie złapała Wurmple'a w odcinku Wurmple przez cały dzień!, tak jak May. Kilka odcinków później, w odcinku Który Wurmple jest który?, dwa Wurmple zostały tymczasowo oddzielone, ale wróciły do prawidłowego Trenera na koniec odcinka. W odcinku Twardziel Corphish, Wurmple Jessie przekształcił się w Cascoona, podczas gdy Wurmple May w Silcoona; Jessie uważała, że jej Pokémon to również Silcoon. Cztery odcinki później, w Zobaczyć to uwierzyć!, Cascoon przekształcił się w Dustox, a Silcoon May w Beautifly. Jessie początkowo była rozczarowana, że nie miała Beautifly, ale niemal natychmiast polubiła nową Dustox.
Plik:Jessie Cascoon.png

Dustox była głównym Pokémonem Jessie używanym w Pokazach. Była ona używana w odcinkach Nadszedł czas May! i Nie chowaj marzeń!. Jessie próbowała wprowadzić ją do Pokazów Rubello w odcinku Fan z planem, ale nie mogła.

Dustox była drugim Pokémonem Jessie używanym do walk. Zazwyczaj była używana wraz z Seviperem, ale była również stosowana samodzielnie. Wydawała się być dość mocna, ale że Zespół R to czarne charaktery, była zwykle pokonana.

Plik:Jessie Dustox and Shiny Dustox.png
W odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!, James używał Dustox w zawodach PokéRinger. Dustox pokonała Beautifly May, ale ostatecznie uległa przed Taillowem Asha, który przekształcił się w Swellowa.

Używając Dustox, Jessie była w stanie wygrać Wstążkę Solaceon.

W odcinku Żegnaj Dustox, Jessie ze łzami w oczach powiedziała Dustox, by poleciała z innymi Dustoxami, ale ponieważ była lojalna, nie chciała. Jessie musiała rozbić jej Poké Ball, żeby odeszła. Dustox a następnie udała się z innymi Dustoxami, by założyć rodzinę.

W odcinku Puchar Mistrza, Jessie powiedziała, że poświęca wydajność Pucharu Wallace'a ku czci pamięci Dustox.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Ruchy improwizowane

  • Wirujące Trujące Żądło - Było ono używane w odcinku Porażki i zwycięstwa. Dustox wykorzystuje Trujące Żądło ku niebu, a gdy żądła zaczynają spadać w dół, Seviper uderza je Trującym Ogonem co czyni je bardzo szybkimi, podczas gdy wirują w kierunku przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki