Fandom

Pokémon Wiki

Dustox Jessie

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dustox Jessie
ムサシのドクケイル Musashi's Dokucale
Jessie Dustox.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Jessie
Miejsce złapania Trasa 104
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Sinnoh
Historia
Debiut Wurmple przez cały dzień!
Złapany w Wurmple przez cały dzień!
Ewoluuje w Twardziel Corphish
Zobaczyć to uwierzyć!
Wypuszczony w Żegnaj Dustox
265MS.png268MS.png269MS.png
Spędził 10 odcinków jako Wurmple i 4 odcinki jako Cascoon.

Dustox Jessie była drugim Pokémonem złapanym przez Jessie z Zespołu R podczas jej podróży przez Hoenn. Dustox ewoluowała z Cascoon, a przed tym z Wurmple.

Historia

Plik:Jessie Wurmple.png
Jessie złapała Wurmple'a w odcinku Wurmple przez cały dzień!, tak jak May. Kilka odcinków później, w odcinku Który Wurmple jest który?, dwa Wurmple zostały tymczasowo oddzielone, ale wróciły do prawidłowego Trenera na koniec odcinka. W odcinku Twardziel Corphish, Wurmple Jessie przekształcił się w Cascoona, podczas gdy Wurmple May w Silcoona; Jessie uważała, że jej Pokémon to również Silcoon. Cztery odcinki później, w Zobaczyć to uwierzyć!, Cascoon przekształcił się w Dustox, a Silcoon May w Beautifly. Jessie początkowo była rozczarowana, że nie miała Beautifly, ale niemal natychmiast polubiła nową Dustox.
Plik:Jessie Cascoon.png

Dustox była głównym Pokémonem Jessie używanym w Pokazach. Była ona używana w odcinkach Nadszedł czas May! i Nie chowaj marzeń!. Jessie próbowała wprowadzić ją do Pokazów Rubello w odcinku Fan z planem, ale nie mogła.

Dustox była drugim Pokémonem Jessie używanym do walk. Zazwyczaj była używana wraz z Seviperem, ale była również stosowana samodzielnie. Wydawała się być dość mocna, ale że Zespół R to czarne charaktery, była zwykle pokonana.

Plik:Jessie Dustox and Shiny Dustox.png
W odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić!, James używał Dustox w zawodach PokéRinger. Dustox pokonała Beautifly May, ale ostatecznie uległa przed Taillowem Asha, który przekształcił się w Swellowa.

Używając Dustox, Jessie była w stanie wygrać Wstążkę Solaceon.

W odcinku Żegnaj Dustox, Jessie ze łzami w oczach powiedziała Dustox, by poleciała z innymi Dustoxami, ale ponieważ była lojalna, nie chciała. Jessie musiała rozbić jej Poké Ball, żeby odeszła. Dustox a następnie udała się z innymi Dustoxami, by założyć rodzinę.

W odcinku Puchar Mistrza, Jessie powiedziała, że poświęca wydajność Pucharu Wallace'a ku czci pamięci Dustox.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Ruchy improwizowane

  • Wirujące Trujące Żądło - Było ono używane w odcinku Porażki i zwycięstwa. Dustox wykorzystuje Trujące Żądło ku niebu, a gdy żądła zaczynają spadać w dół, Seviper uderza je Trującym Ogonem co czyni je bardzo szybkimi, podczas gdy wirują w kierunku przeciwnika.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki