Wikia

Pokepédia

Dustox

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Dustox to Pokémon typu robaczego i trującego. Ewoluuje z Cascoona i jest finalną formą Wurmple'a.

Biologia

Fizjologia

Dustox to Pokémon ćma z purpurowym ciałem i zielonymi skrzydłami. Te skrzydła mają czerwone kręgi i smugi, wydaje się, że są "porwane". Ma żółte czułki i żółte oczy. Nogi Dustoxa są ​​czerwone. Dustox ma postrzępioną "grzywkę" na dolnej części ciała.

Różnice płci

Samiec ma większe czułki niż samica.

Specjalne zdolności

Austin Dustox
Błyszczący Dustox
Rafi862Dodany przez Rafi862

Czułki Dustoxa są często wykorzystywane do poszukiwania pożywienia, a jego skrzydła zawierają silnie trujący pył. Potrafi latać, mimo że nie jest typu latającego ani nie posiada zdolności lewitacji.

Zachowanie

Dustox prowadzi nocny tryb życia i instynktownie ściąga światło dzienne. Roje Dustoxów przyciąga jasne światło miast. Jeśli zostanie zaatakowany jako Cascoon, Dustox pamięta twarz napastnika, a mścić się na nim po ewolucji.

Siedlisko

Dustox żyją w lasach, podobnie jak jego wstępne ewolucje, Wurmple i Cascoony.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Je też liście.

W anime

Najważniejsze występy

Dustox Jessie

Cascoon Jessie ewoluował w odcinku Zobaczyć to uwierzyć!.

Inne

Błyszczący Dustox pojawił się w odcinku Żegnaj Dustox w posiadaniu Austina.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG028 Dustox, Pokémon Toksyczna Ćma. Wyższy stopień rozwoju Cascoona. Czułki na jego głowie działają jak radar - wskazują mu drogę do światła.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki