Fandom

Pokémon Wiki

Druddigon

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Druddigon jest Pokémonem typu smoczego. Nie posiada ewolucji ani pre-ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Druddigon jest dużym, niebieskim, garbatym gadem o średnich skrzydłach w kształcie liści ostu. Jego ramiona są dłuższe niż nogi. Ma gruby, średniej długości ogon i ostre pazury na obu dłoniach i stopach. Jego głowa jest koloru jaskrawo czerwonego, ma kilka tępych rogów oraz kolców wystających na łapach i ogonie. Jego oczy są bladożółte.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jasnoczerwona głowa Druddigona jest bardzo twarda i szorstka. Ogrzewa się w słońcu, a jeśli jego temperatura ciała obniża się, staje się nieruchomy. Ma dziką siłę fizyczną.

Zachowanie

Druddigon zręcznie ściga ofiarę wokół jaskini, wykorzystując swoje wyciągnięte pazury, by ją złapać. Ogrzewa swoje ciało, rozkładając skrzydła w stronę słońca.

Siedlisko

Druddigony mieszkają w jaskiniach.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Druddigon nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami. Druddigony są mięsożerne.

W anime

Główne występy

Druddigon zadebiutował w anime w odcinku Droga Smoczej Mistrzyni! pod własnością Emmy.

Druddigon pojawił się w Search for the Clubultimate! pod własnością Gail.

Występy drugorzędne

Druddigon pojawił się w retrospekcji Iris w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!. Został pokonany przez Excadrilla Iris w walce. W innym wspomnieniu Iris w odcinku Samotny Deino!, nestorka jest pokazana jak uspokaja Druddigona, który szukał schronienia w jaskini.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW027 Druddigon, Pokémon Jaskiniowy. Skóra na jego twarzy jest twarda jak kamień. Często rozkłada skrzydła w stronę słońca, żeby się rozgrzać.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki