FANDOM

051MS Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Cartel RFVH
Driftveil
ホドモエシティ • Driftveil City
DriftveilCity
"Miasto falujących żagli"
Informacje
Region Unova
Populacja 55*/70* osób
Łączność Tunel Clay'a (północ)
Chłodnia (południe; B)
ŚTP (południe; )
Most zwodzony Driftveil (wschód)
Trasa 6 (zachód)
Informacje o siłowni
Siłownia Sala Driftveil
Lider Clay
Typ Ziemia
Odznaka Odznaka Trzęsienia

Driftveil to główne miasto portowe w zachodniej części regionu Unova. Posiada silne prądy wiatrowe. Tutejsze porty są wykorzystywane przez statki rybackie i frachtowce, które importują i eksportują towary, takie jak warzywa. Duży rynek oferuje kilka przydatnych przedmiotów. Zazwyczaj w Driftveil występują opady przez cały rok. W B na wschód od Centrum Pokémon znajduje się wysepka z latarnią morską.

W kilka dziwnych kraterów pojawiło się w całym mieście. Jeden z nich to Tunel Clay'a (nazwa pochodzi od lidera miasta). Kolejny krater prowadzi do kanalizacji Castelii i Zamku Reliktu.

Miasto ma dwa wejścia: od trasy 6 na zachodzie i od zwodzonego mostu na wschodzie.

Miejsca

Rynek

Rynek znajduje się w zachodniej części miasta. Można tu kupić zioła i mleko Moomooo. Po pokonaniu Zespołu Plazma i uzyskaniu Narodowego Pokédexa, były członek wrogiego teamu sprzedaje kadzidła za 9600Pokedollar każdy. W można je kupić przy pierwszej wizycie.

Przedmiot Cena
Energy Root mini Korzeń energii 800Pokedollar
Herb Revival mini Ożywcze ziele 2800Pokedollar
EnergyPowder mini Proszek energii 500Pokedollar
Heal Powder mini Leczniczy proszek 450Pokedollar

Latarnia

Doki

Nauczyciel ruchu

Ataki

Black i White
Black 2 i White 2

Sala Driftveil

Dom miłośnika ruchu

Poké Market

Przedmioty

Pokémony

Trenerzy

W anime

Driftveil City

Driftveil w anime

Miasto Driftveil po raz pierwszy pojawiło się w odcinku Wielki Accelstrażnik przybywa z pomocą!. Ash i grupa przybyli do miasta, gdzie spotkali się z Charlesem i pomogli mu zatrzymać złego doktora. W kolejnym odcinku do miasta przybył Chili, brat Cressa i Cilana, który wyzwał Cilana do walki. Po przegranej bitwie, Chili nauczył swojego Panseara Słonecznego promienia przy pomocy przyjaciół i opuścił miasto. W Bitwa z Królem Kopalń!, Ash stoczył swoją piątą walkę w siłowni przeciwko Clay'owi i wygrał, zdobywając Odznakę Trzęsienia.

Ciekawostki