FANDOM

Drifblim Fantiny jest jednym z Pokémonów Fantiny.

Historia

Fantina Drifloon

Drifloon

Drifblim jest głównym Pokémonem Fantiny. Jest to pierwszy Pokémon Lidera Sali (innego niż Misty i Brock), który ma potwierdzenie, że wykluł się z jaja.

Po raz pierwszy pojawił się jako Drifloon w odcinku Niesamowita walka. Fantina użyła go w nieoficjalnej walce z Ashem, gdzie łatwo pokonał Buizela (zwłaszcza unosząc jgo ą w górę, mimo znacznie większej wagi Buizela) i uśpił Chimchara. Podczas bitwy Drifloona przeciwko Pikachu, ewoluował on w Drifblima i uśpił Pikachu, przez co Ash przegrał.

Ash oficjalnie wyzwał Fantinę do walki w siłowni w odcinku Z tarczą czy na tarczy?. Używała Drifblima jako jej ostatecznego Pokémona. Korzystał z Psychicznego Ciosu, by kontrolować Ogniki, i w ten sposób atak szybko obracał się wokół jego ciała, obracając przeciwko Ashowi jego własną technikę. Inną strategią używaną przez Drifblima było zbliżenie się i złapanie przeciwnika, a potem korzystanie z Hipnozy. Technika ta okazała się bardzo skuteczna, ponieważ w ten sposób zostali pokonani Pikachu i Buizel. W meczu finałowym, Chimchar Asha była w stanie pokonać i zniszczyć tarczę Drifblima i ostatecznie pokonał go, zdobywając dla Asha Odznakę Reliktu.

Ruchy

Drifblim używa Złowieszczego Umysłu Ruch Pierwsze pojawienie
Fantina Drifblim Ominous Wind
Hipnoza Niesamowita walka
Ognik Niesamowita walka
Psychiczny Cios Niesamowita walka
Złowieszczy Umysł Niesamowita walka