FANDOM

Drew
Drew
シュウ Shū
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Zielony
Miasto LaRousse
Region Hoenn
Stanowisko Koordynator
Debiut Niezwykła moc kwiatów
Postać

Drew jest Koordynatorem Pokémon z LaRousse i rywalem May.

Historia

Drew zadebiutował w odcinku Niezwykła moc kwiatów. Podobnie jak główny rywal Asha, Gary, Drew jest przedstawiony jako pewny siebie, krytyczny i popularny wśród swoich zwolenników, choć generalnie nie jest zbyt obraźliwy, jak początkowo Gary.

Kiedy Drew brał udział w jego pierwszych Pokazach, przegrał z bardzo silną koordynatorką o imieniu Solidad. Solidad powiedziała, że przegrana była tak bolesna, że płakał. Mimo że poniósł porażkę w swoim pierwszym konkursie, starał się stać się lepszym Koordynatorem i udało mu się to w dobrym stopniu. Kiedyś był bardzo podatny na nerwowość, gdy zaczął swoją karierę jako koordynator.

Na początku kpił z May, kiedy po raz pierwszy spotkał ją. Mimo że jego komentarze i postawa mogły rozgniewać May, wciąż zapewnia jej pomocną dłoń, gdy jej potrzebuje. Umiejętności Drew zostały nadal inspiracją dla May, aby być lepszą koordynatorką.

Kiedy Drew uczestniczył w Pokazach Slateport w odcinku Wygraj, przegraj albo zremisuj, on i jego Roselia pokonali May i jej Beautifly, ale udało im się przegrać z Robertem i jego Miloticiem. Drew pojawia się ponownie w odcinku Zawodowcy i oszuści! w Pokazach Fallarbor. Podczas konkursu, Drew przegrywa z Grace i jej Medicham. Po konkursie, Drew gratuluje zwycięzcy, May, dając jej różę. Gest (który jest powtarzany w kolejnych spotkaniach) jest postrzegany przez niektórych fanów jako aluzja wobec romantycznego związku pomiędzy tą dwójką, ale bezpośrednie wskazówki nie okazały tego.

Warto zauważyć, że Drew dotarł do finału Wielkiego Festiwalu Hoenn w odcinku Popis Drew, pokonując May w półfinale. Jednak przegrał w finale z Robertem, który również pokonał go w mieście Slateport, i zajął drugie miejsce.

Potem zdecydował się na Konkursy w Kanto wraz z May i Harleyem. W odcinku May, Harley i Drew spotkał się z dawną rywalką i przyjaciółką Solidad, która pokonał go dawno temu. W czasie Wielkiego Festiwalu Kanto, przegrał z May w półfinale i został umieszczony w Top 4.

W odcinku Niezapomniana lekcja powiedział, że zacznie podróż po Johto, aby wziąć udział w konkursach w tym regionie wraz z May, Harleyem i Solidad. Ma legitymacje do konkurowania w Hoenn, Kanto i Johto. Pojawił się na krótko w odcinku Powitajmy bohaterów!, gdzie oglądał występy May w Pucharze Wallace'a wraz z Harleyem i Solidad.

Charakterystyka

Drew to młody koordynator. Gdy debiutuje on w pokazie, przegrywa w pojedynku z Solidad, co strasznie mocno przeżywa. Nie ukrywa on nawet faktu, że się popłakał, choć te łzy znacząco go wzmocniły. Także jego przeciwniczka, z którą spotyka się na Wielkim Festiwalu w Kanto, pamięta tę chwilę bardzo dobrze. Zanim poległ, był bardzo podobny w swym nastawieniu do May - brakowało mu pewności siebie, później jednak jego podejście do konkursów ulega gwałtownej przemianie. Staje się on bardzo zdeterminowany i bezpośredni, czasem wręcz arogancki. Co więcej, często pozwala on sobie na niemiłe słowa i uwagi w kierunku swej rywalki, czym wyprowadza ją z równowagi i sprawia, że ta bardzo stara się dorównać mu tempa. Uważa on, że tylko w ten sposób będzie w stanie ją wzmocnić, co też po czasie mu się udaje. Gdy May dorasta do tytułu "Księżniczki Hoenn", Drew wspiera ją w jej działaniach i w problemach, unikając raczej gorzkich i uszczypliwych uwag. Zdarza się mu nawet podarować dziewczynce różę, co niektórzy odbierają jako znak jego sympatii do niej.

Jako koordynator, spełnia się on w swojej roli, zawsze kolekcjonując potrzebną ilość wstążek długo przed festiwalami. Zyskuje on sobie tym samym niemałą sławę i rzesze fanów, od których woli stronić. Drew, w przeciwieństwie do May, nie przepada za rozdawaniem autografów i pozowaniem do fotografii, więc gdy zostaje o to poproszony, stara się po cichu ulotnić z miejsca zamieszania, lub robi to, ale z wielkim oporem. Nie trawi on Harley'a, którego postrzega jak bardzo fałszywą osobę. Przy każdej okazji stara się on pomóc May, delikatnie dając jej znać o nieczystych posunięciach jej drugiego rywala. On sam, jako wzór, postrzega Solidad i wzorując się na niej, przyłącza do swej drużyny Butterfree.

Wygląd

Drew ubiera się stylowo i prosto zarazem - na granatowy podkoszulek zakłada rozsuwaną bluzę ze stojącym kołnierzykiem. Nosi on też ciemno zielone spodnie, które kontrastują z jego czupryną. Stałym ekwipunkiem Drew jest róża, którą zdarza się mu wręczać swoim przeciwnikom lub korzystać z niej w czasie swoich pokazów.

Pokémony

Drew stara się być bardzo blisko swoich Pokémonów. On i jego Roserade stanowią świetny duet. Tytuł dobrego koordynatora wymaga jednak od niego pewnych poświęceń, dlatego gdy jego Absol niezbyt dobrze radzi sobie z opanowaniem ataku Ciosu Wiatru, chłopiec nie szczędzi mu ostrych słów krytyki. Wszystko to po to, aby osiągnął on perfekcję. W swoim zachowaniu przypomina nieco Paula, choć w tym wypadku nie chodzi mu tylko o czystą siłę, a raczej o dowód przywiązania i tego, jak wiele dany stworek jest gotów dla niego zrobić. Drew ma jednak także dobre strony, jeśli chodzi o stosunki z Pokémonami. Gdy stara się on złapać dzikiego Arcanine'a i odkrywa, że ma on młode, postanawia odpuścić z pościgu.

Przy sobie

Roselia → Roserade
Drew RoseradeDebiut: Niezwykła moc kwiatów

Osobny artykuł: Roserade Drew

Roserade to główny Pokémon Drew. Pierwszy raz pojawił się jako Roselia w odcinku Niezwykła moc kwiatów. W odcinku Dwuwalka przed obiadem okazało się, że ewoluował.

Ataki
Magiczny Liść, Taniec Płatków, Słoneczny Promień, Pył Szoku i Mega Odpływ
Masquerain
Drew's MasquerainDebiut: Fan z planem

Osobny artykuł: Masquerain Drew

Masquerain zadebiutował w odcinku Fan z planem. May, podczas szkolenia z Bulbasaur, natknęła się na szkolenie Drew z jego Pokémonem. Później Drew używał go w Pokazach Rubello. Przy jego pomocy wygrał wstążkę.

Został także użyty w Wielkim Festiwalu Hoenn w etapie odwołania. Jego Bąbelki i Srebrny Wiatr zrobiły wrażenie na tłumie, dzięki czemu Drew awansował do kolejnej rundy.

Ataki
Bąbelki, Ukryta Moc, Lodowy Promień, Szybki Atak i Srebrny Wiatr
Flygon
Drew's FlygonDebiut: Popis Drew

Flygon zadebiutował w odcinku Popis Drew. Kiedy May stanęła przeciwko Drew w Wielkim Festiwalu Hoenn, wysłał Flygona do walki z Combuskenem i Skitty. May zdziwiła się, gdy Drew wykazał, że złapał go specjalnie na Wielki Festiwal. Wraz z Roselią, Flygon pokonał May.

Drew używał również Flygona w odcinku Zew krwi, aby spróbować złapać Arcanine'a.

Flygon był również stosowany w Wielkim Festiwalu Kanto wraz z Absolem, gdzie walczył z Combuskenem i Squirtle May. Flygon przegrał ze Squirtle po ciężkim boju.

Ataki
Oddech Smoka, Miotacz Płomieni, Burza Piaskowa i Stalowe Skrzydło
Absol
Drew's AbsolDebiut: May, Harley i Drew Absol zadebiutował w odcinku May, Harley i Drew. Drew użył go w rundzie apelacyjnej w następnym odcinku. Mimo że udało mu się przejść do następnej rundy, Drew wciąż był rozczarowany nim czując, że Absolowi nie powiodło się. Później May zobaczyła, jak Drew krzyczał na Absola. To dlatego, że bał się używać swojego Ciosu Wiatru, ponieważ myślał, że może zranić Drew. Po rozmowie z Ashem później nocy, Drew postanowił wykorzystać Absola w konkursie wraz z jego Flygonem w podwójnej bitwie. Później zostali użyci do walki z May i jej Combuskenem i Squirtle. Po trudnej bitwie, Absol i Combusken zostali jedyni na polu bitwy. Jednak Combusken, po pełnym wykorzystaniu jego nowo nauczonego Przegrzania, miał więcej punktów niż Absol i May awansowała do finału.
Ataki
Błysk, Stalowy Ogon, Cios Wiatru i Wodny Puls
Butterfree
Drew's ButterfreeDebiut: Niezapomniana lekcja Choć dopiero niedawno złapany, Butterfree okazał się już bardzo silny. Zadebiutował w odcinku Niezapomniana lekcja. Był on używany w podwójnej bitwie obok Roselii przeciwko Combuskenowi May i jej Beautifly. Drew udało się pokonać May.
Ataki
Poryw Wiatru, Zamęt, Psychopromień i Ochrona

Pokazy

Hoenn

Drew ribbon AG139

Jedna ze wstążkek Drew z Kanto

Zdobył też 4 inne wstążki.

Kanto

Zdobył też co najmniej pięć wstążek z Kanto.

Ranking Wielkich Festiwali

  • Wielki Festiwal Hoenn (Top 2)
  • Wielki Festiwal Kanto (Top 8)