FANDOM

Drayden
Drayden
シャガ Shaga
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Żółty
Kolor włosów Biały
Miasto Opelucid
Region Unova
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Opelucid
Odznaka Odznaka Legendy
Specjalizacja Typ smoczy
Debiut Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!
Postać

Drayden jest Liderem Sali w Sali Opelucid. Specjalizuje się w typie smoczym i daje Odznakę Legendy trenerom, którym uda się go pokonać.

Historia

Drayden pierwszy raz pojawił się w retrospekcji Iris w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!, gdzie został wprowadzony jako Smoczy Mistrz. Był świadkiem walki Iris i Excadrilla podczas pobytu w Wiosce Smoków i pogratulował im zwycięstwa. Potem, Iris wyzwała Draydena do bitwy, którą łaskawie przyjął. Jednak Smoczy Mistrz okazał się zbyt silny dla młodej trenerki i Iris i Excadrill przegrali. Wydaje się być zapoznany z nestorką wioski.

Pojawił się po raz pierwszy osobiście w BW100 i ponownie w następnym odcinku, gdzie walczył z Iris i wygrał. Stwierdzono również, że Drayden rozmawiał z nestorką o mianowaniu Iris liderką siłowni w Opelucid.

Pokémony

Haxorus
Drayden Haxorus

Haxorus Draydena pojawił się we wspomnieniach Iris, gdzie walczył przeciwko niej oraz Excadrillowi i wygrał. Przegrana Excadrilla z Haxorusem zmusiła go do nieposłuszeństwa do Iris przez wiele lat.

Pojawił się ponownie w BW101, gdzie ponownie walczył przeciwko Excadrillowi Iris. Oba Pokémony stoczyły świetną walkę, która zakończyła się remisem po zderzeniu Odwiertu i Giga Wstrząsu.

Druddigon
Drayden Druddigon

Drayden używał Druddigona jako drugiego w jego walce z Iris. Walczył przeciwko Dragonite'owi Iris, a po bardzo trudnym meczu w końcu wyszedł zwycięsko, wygrywając mecz dla Draydena.

Druddigon okazał się być bardzo silny - był w stanie wytrzymać super skuteczny Lodowy Promień i złapać Dragonite'a, gdy ten używał Smoczego Pędu.

Liderzy Sal w regionie Unova
Plik:FileBW Badge 1.png
Cilan, Chili i Cress
w mieście Striaton
Plik:FileBW Badge 2.png
Lenora
w mieście Nacrene
Plik:FileBW Badge 3.png
Burgh
w mieście Castelia
Plik:FileBW Badge 4.png
Elesa
w mieście Nimbasa
Plik:FileBW Badge 5.png
Clay
w mieście Driftveil
Plik:FileBW Badge 6.png
Skyla
w mieście Mistralton
Plik:FileBW Badge 7.png
Brycen
w mieście Icirrus
Plik:FileBW Badge 8.png
Drayden
w mieście Opelucid
BW Badge 8.2
Roxie
w mieście Virbank
BW Badge 8.3
Marlon
w mieście Humilau

Więcej z Fandomu

Losowa wiki