FANDOM

Drayden
Drayden
シャガ Shaga
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Żółty
Kolor włosów Biały
Miasto Opelucid
Region Unova
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Opelucid
Odznaka Odznaka Legendy
Specjalizacja Typ smoczy
Debiut Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!
Postać

Drayden jest Liderem Sali w Sali Opelucid. Specjalizuje się w typie smoczym i daje Odznakę Legendy trenerom, którym uda się go pokonać.

Historia

Drayden pierwszy raz pojawił się w retrospekcji Iris w odcinku Iris i Excadrill kontra Pogromczyni Smoków!, gdzie został wprowadzony jako Smoczy Mistrz. Był świadkiem walki Iris i Excadrilla podczas pobytu w Wiosce Smoków i pogratulował im zwycięstwa. Potem, Iris wyzwała Draydena do bitwy, którą łaskawie przyjął. Jednak Smoczy Mistrz okazał się zbyt silny dla młodej trenerki i Iris i Excadrill przegrali. Wydaje się być zapoznany z nestorką wioski.

Pojawił się po raz pierwszy osobiście w BW100 i ponownie w następnym odcinku, gdzie walczył z Iris i wygrał. Stwierdzono również, że Drayden rozmawiał z nestorką o mianowaniu Iris liderką siłowni w Opelucid.

Pokémony

Haxorus
Drayden Haxorus

Haxorus Draydena pojawił się we wspomnieniach Iris, gdzie walczył przeciwko niej oraz Excadrillowi i wygrał. Przegrana Excadrilla z Haxorusem zmusiła go do nieposłuszeństwa do Iris przez wiele lat.

Pojawił się ponownie w BW101, gdzie ponownie walczył przeciwko Excadrillowi Iris. Oba Pokémony stoczyły świetną walkę, która zakończyła się remisem po zderzeniu Odwiertu i Giga Wstrząsu.

Druddigon
Drayden Druddigon

Drayden używał Druddigona jako drugiego w jego walce z Iris. Walczył przeciwko Dragonite'owi Iris, a po bardzo trudnym meczu w końcu wyszedł zwycięsko, wygrywając mecz dla Draydena.

Druddigon okazał się być bardzo silny - był w stanie wytrzymać super skuteczny Lodowy Promień i złapać Dragonite'a, gdy ten używał Smoczego Pędu.

Liderzy sal w regionie Unova (Black & White)
VSCilan VSChili VSCress VSLenora
Trio Badge Cilan Trio Badge Chili Trio Badge Cress Basic Badge Lenora
VSBurgh VSElesa VSClay VSSkyla
Insect Badge Burgh Bolt Badge Elesa Quake Badge Clay Jet Badge Skyla
VSBrycen VSDrayden VSIris
Freeze Badge Brycen Legend Badge Drayden (Pokemon Black) Legend Badge Iris (Pokemon White)