Wikia

Pokepédia

Drapion Paula

Dyskusja0
2553strony na
tej wiki
Drapion Paula
Paul Drapion
シンジのドラピオン Shinji's Dorapion
Informacje
Debiut Rozpracujmy przeciwnika!
Miejsce złapania Nieznane
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Z Paulem

Drapion
Ten Pokémon nie ewoluował.

Drapion Paula jest Pokémonem Paula.

Historia

Drapion po raz pierwszy pojawił się podczas Ligi Sinnoh. Był trzecim Pokémonem Paula podczas walki z Ashem. Pokonał trzy Pokémony Asha. Najpierw walczył z Buizelem. Drapion zapoczątkował Szpilo Pociskiem, który pokonał Kontra Tarczę Buizela. Buizel użył Bomby Dźwięku, ale Drapion zablokował atak i chwycił Buizela za ogon. Następnie odcinek kończy się.

W odcinku Prawdziwa rywalizacja!, bitwa między Drapionem, a Buizelem została kontynuowana. Po chwili Buizelowi udało się uciec. Drapion użył Toksycznych Kolców, które zatruły Buizela. Drapion pokonał go Szpilo Pociskiem.

Następnie Drapion walczył ze Staraptorem. Drapion zaczął ponownie Szpilo Pociskiem, ale Staraptor uniknął ataku. Staraptor użył Powietrznego Asa, którego Drapion uniknął i złapał Staraptora, jak to zrobił z Buizelem. Drapion następnie wykorzystał Kontra Truciznę, rzucając Staraptora na ziemię i ostatecznie atakując go Toksycznymi Kolcami.

Ash następnie wysłał do walki Torterrę, który poczuł efekt Toksycznych Kolców. Drapion użył Kontra Trucizny, której Torterra przeciwstawił się Kulą Energii, która uderzyła Drapiona. Torterra wykorzystał następnie Burzę Liści, która trafiła Drapiona ponownie. Drapion chwycił Torterrę, który użył Wspinaczki, a potem zaatakował Trującym Kłem. Torterra próbował odzyskać siły za pomocą Syntezy, ale został znokautowany po uderzeniu przez Szpilo Pocisk. Następnie Drapion go pokonał.

Później Drapion został użyty do walki z Gliscorem Asha. Drapion rozpoczął Szpilo Pociskiem, którego Gliscor uniknął. Gdy Drapion miał użył Trującego Kła, Gliscorowi udało się uderzyć go z Giga Wstrząsu. Drapion następnie użył Szpilo Pocisku, ale Gliscor uniknął go. Gliscor następnie wykorzystał Nożyce...

W odcinku Odwilż między rywalami!, bitwa nadal trwała. Drapion uderzył Gliscora Szpilo Pociskiem, który odepchnął go. W końcu Drapion został znokautowany przez Kieł Ognia Gliscora.

Ruchy

Drapion używa Szpilo Pocisku Ruchy Pierwsze pojawienie
FileDrapion Pin Missile
Szpilo Pocisk Rozpracujmy przeciwnika!
Kontra Trucizna Rozpracujmy przeciwnika!
Toksyczne Kolce Prawdziwa rywalizacja!
Trujący Kieł Prawdziwa rywalizacja!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki