FANDOM

Pokémon Drapion to Pokémon typu trującego i mrok. Ewoluuje ze Skorupi.

Wygląd

Fizjologia

Drapion to duży, fioletowy skorpion. Jego oczy są biało-niebieskie. Pokémon ten posiada dwa małe, zaokrąglone kolce miedzy oczyma i jeden z tyłu głowy. Na jego szczęce również widnieją kolce - dwa na górze i trzy na dole. Po bokach ust ma dwa duże białe kły. Jego tułów składa się z wielu segmentów o różnych odcieniach fioletowego zakończonych ogonem z dwoma dużymi kolcami. Wyposażony jest on w ogromne pazury, a jego głowa może obracać się o 180°.

Różnice płci

Brak

Specjalne umiejętności

Jest wystarczająco silny, aby zgnieść samochód. Może zatruć swojego przeciwnika, a jego głowa może obracać się o 180°.

Zachowanie

Jest tak silny, że swoje ofiary pokonuje bez używania toksyn.

Środowisko

Podobnie jak Skorupi lubi pustynie, ale można go spotkać także na podmokłych terenach.

Dieta

Drapion nie pogardzi karmą ani jagodami.

W anime

Główne występy

Drapion debiutuje w odcinku Pościg za Łowczynią Pokémonów! jako Pokémon Łowczyni J.

Aaron posiada Drapiona. Pojawił się w odcinku Spotkanie po latach!.

Paul próbował złapać Drapiona w odcinku Palący Problem!, jednak nie udało mu się to. Mimo tego niepowodzenia Paul wystawił do walki z Ashem Drapiona w lidze Sinnoh.

Drugoplanowe role

Jeden z uczestników Letniej Szkoły Pokémon wylosował Drapiona w odcinku Triathlon - ostateczne starcie!.

Reggie ma swojego Drapiona, który pokazał się w retrospekcji w odcinku Piramidalny gniew!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP020 Drapion, Pokémon Ogro Skorpion. Jego pazury zawierają śmiertelną truciznę i są tak potężne, że zgniotą samochód w mgnieniu oka.
DP186 Drapion, Pokémon Ogro Skorpion. Ewoluuje ze Skorupiego. Największą zaletą Drapiona jest siła, która pozwala na pokonanie każdego przeciwnika bez użycia trucizny.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki