Fandom

Pokémon Wiki

Drake (Elitarna Czwórka)

3190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Drake

ゲンジGenji

File-DrakeAnime.png
Drake
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Hoenn
Stanowisko Elitarny Trener
Elitarna Czwórka z Miasta Ever Grande
Specjalizacja Typ Smoczy
Debiut Vanity Affair

Drake jest mistrzem typu Smok i członkiem Elitarnej Czwórki Hoenn.

Historia

Drake jest jedynym członkiem z Elitarnej Czwórki Hoenn, który pojawił się w anime. Jego jedyny występ nastąpił w odcinku Vanity Affair.

Drake jest kapitanem statku i cała ekipa jest pod jego dowództwem. Jego pierwszym oficerem na statku był Fitzwilliam. Drake był świadkiem, jak Ash i jego Torkoal pokonali innego trenera i jego Scizora. Gdy nasi bohaterowie byli w restauracji, Drake podchodzi do nich i zaprasza ich na swój statek. Na pokładzie Max prosi Drake'a, aby pokazał swoje Pokémony. Drake wyzwał Asha do walki. Łatwo z nim wygrał. Kiedy Zespół R próbuje ukraść Pikachu, Drake pokonuje ich swoim Salamence'em.

Po wizycie w Centrum Pokémon, Drake zaprasza Asha i innych na obiad na statku. Podczas posiłku, Drake mówi Ashowi, że jest jeszcze zbyt pewny siebie i przegra wiele bitew z tego powodu.

Pokémony

Drake's Shelgon.png Shelgon

Shelgon był pierwszym Pokémonem Drake'a używanym do walki z Ashem. Potężne ataki i prędkość Pikachu Asha odczuwał powoli ten Pokémon, ale Ash nie wziął pod uwagę jego wysokiej obrony. Drake poczekał, aż Pikachu był wystarczająco blisko, a potem zaatakował, wygrywając rundę.

Znane ruchy Shelgona to: Pazur Smoka, Oddech Smoka i Podwójne uderzenie kantem.

Debiut Vanity Affair
Drake's Altaria.png Altaria
W etapie drugim, Drake używał Altarii. Pomimo niekorzystnej sytuacji typu, Ash wybrał Grovyle'a, myśląc, że będzie miał możliwość korzystania z masztów statku jak z drzew.

Mimo to, Altaria wygrała używając takich ataków jak: Usunięcie, Oddech Smoka, Podniebny Atak, Powietrzny As i Słoneczny Promień.

Debiut Vanity Affair
Drake's Salamence.png Salamence

Kiedy Zespół R próbował porwać Pikachu po bitwie Drake'a z Ashem, Drake był wściekły i uwolnił na nich Salamence'a. Salamence łatwo uratował Pikachu i pokonał Zespół R.

Znane ataki Salamence'a to Pazur Smoka i Miotacz Płomieni.

Debiut Vanity Affair

Elitarna Czwórka z Miasta Ever Grande

?

Członek
Nieznany

?

Członek
Nieznany

?

Członek
Nieznany

E Drake.png
Elitarna Czwórka
Drake
RS Steven.png
Mistrz
Steven

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki