Fandom

Pokémon Wiki

Dragonite

3101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
148MS.png Dragonair
Pokémon
Mewtwo 150MS.png
#149
Generacja I
Dragonite
カイリュー

Kairyu

149MS.png
Dragonite.png

Pokémon Smok
Typy
SmokLot
Zdolności
Inner Focus Multiscale
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Wodne
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
210.0 kg kg 2.2 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06.png Plik:F149.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Dragonite

PokémonDragonite to Pokémon typu smoczego i latającego, ostateczna forma ewolucji Dratini. Ewoluuje z Dragonaira.

Biologia

Charakterystyka

Dragonite swym wyglądem przypomina smoka. Jest jasnopomarańczowy. Na głowie posiada mały róg i białe czułki. Ma przyjazne spojrzenie. Pysk jest mocno zaokrąglony. Skrzydła Dragonite'a są małe w porównaniu do ciała, ale potrafią się powiększać do lotu. Błona wewnątrz jest koloru turkusowego. Pod pyskiem zaczyna się długi jasny prążkowany pas który kończy się na czubku ogona. Pazury są ostre, w kolorze białym. Te na rękach są mniejsze od tych na nogach. Jego duże oczy są ciemnego koloru.

Zachowanie

Dragonite to bardzo przyjazny Pokemon, lecz jeśli raz zrazi się do człowieka, będzie go unikał na każdym kroku. Prowadzą samotny tryb życia, podróżują wzdłuż i wszerz morza. W końcu kiedyś Dragonite był małym wężem morskim. Czasem wpada w szał i ma problemy z kontrolowaniem się. Często pomagają ofiarom sztormów.

Umiejetności

Jest w stanie okrążyć całą Ziemię w 16 godzin.Podobno inteligencją Dragonite'y dorównują człowiekowi.Rozumieją również ludzką mowę.Lata z prędkością 2505 km/h. Potrafi z łatwością przekraczać barierę dźwięku. Często słyszy się o Dragonite'ach ratujących życie ofiarom sztormów lub tonącym.

W anime

Najważniejsze role

Role drugoplanowe

Dragonite pojawił się w wielu epizodycznych rolach. Zadebiutował w odcinku Tajemnica morskiej latarni. gdzie wzywany przez Billa wynurzył się z wody i rozwścieczony przez Zespół R zniszczył latarnie Billa. Był to Dragonite gigant. Drake (Orange Islands) miał Dragonite'a. Wystąpił w odcinkach Witaj Pumello i Wejście Dragonite'a! Lance użył Dragonite'a do pokonania Zespołu R w Porozmawiajmy o ewolucji i Niewinność i gniew. Pojawił się ponownie w Starcie legend!, gdzie pomagał powstrzymać walczące legendarne pokemony. W Kły na nic pojawił się Dragonite. W Noc W Muzeum Miasta Nacrene! był szkielet Dragonite'a w muzeum.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki