FANDOM

Dr Zager
Dr Zager
ゼーゲル博士 Dr. Seger
Informacje
Płeć Męska
Miasto Nieznane
Region Unova
Członek Zespołu R
Ranga Naukowiec
Debiut Scraggy się wykluwa!
Postać

Dr Zager jest naukowcem Zespołu R, który zadebiutował w odcinku Scraggy się wykluwa!.

Historia

W odcinku Przybywa brygada Trubbisha!, Jessie, James i Meowth otrzymali fałszywy meteoryt, a później zostali skierowani do kradzieży meteorytu z Muzeum Nacrene w odcinku Noc w muzeum miasta Nacrene!. Po opanowaniu tego w odcinku Bitwa według Lenory!, zamieniają prawdziwy meteoryt z fałszywym. Potem napotkali Pierce'a z Doktorem Zagerem w odcinku Scraggy się wykluwa!. Dali meteoryt profesorowi, który przeanalizował go i okazało się, że meteoryt nie pochodził z materiałów zawartych na ich planecie.

Pojawił się w odcinkach Inwazja Venipede'ów!, BW023 (niewyemitowany) i BW024 (niewyemitowany).

W odcinku Upiorna posiadłość Litwicków! rozmawiał przez wideo z Jessie i Jamesem. Ostrzegł ich o niebezpieczeństwie, jakie stwarzają Litwicki zamieszkujące Dwór Litwicków.

Zager był wspomniany w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?, gdy Jessie i James dyskutowali o planie niewoli Audino.

W odcinku Archeops we współczesnym świecie! zajmował się koordynacją Jessie i Jamesa dotyczącą Energii Snu z eksperymentu Fennel.

Pojawił się w odcinku Walka na górze Bearticów!, gdzie ostrzegał Jessie i Jamesa, by uważali na Szefów Metra - Ingo i Emmeta. Zager następnie pojawił się w Kryzys w podziemiach! i Bitwa w podziemiach!, gdzie po raz pierwszy wziął rolę bezpośredniego antagonisty. Po kodowaniu elektroniki Nimbasa i zamknięciu mostu zwodzonego Driftveil, ukazał się w helikopterze i próbował uchwycić wagon metra, zawierający wszystkie skradzione Pokémony, za pomocą pazura przywiązanego do swojego helikoptera. Ten czyn został jednak został udaremniony, gdy Pikachu złamał pazur z Elektro Kulą, zmuszając go do ucieczki i wycofania się Jessie, Jamesa i Meowtha.

Dr Zager pojawił się po raz kolejny w odcinku Samotny Deino!, gdzie wprowadził Jessie, Jamesa i Meowtha do misji dotyczącej złapania Tornadusa, Thundurusa i Landorusa na wyspie Milos. W odcinku Zatrzymać gniew legend! Część 2 pojawił się ponownie, pilotując helikopter w raz z Jessie, Jamesem i Meowthem, którzy zdobyli trio Kami. Jednak, gdy Ash, Iris i Cilan zaatakowali śmigłowiec, Zager został zmuszony do pozbycia się trzech legendarnych Pokémonów.

Kolejny raz pojawił się w odcinku A Restoration Confrontation! Part 1, gdzie po raz pierwszy spotkał się z Ashem twarzą w twarz. Wykorzystując dane skradzione z maszyny ożywiającej Fennel połączone z naładowanymi elektrycznie skałami z jaskini, stworzył potężne urządzenie. Jednak potrzebny do stworzenia poralu Tirtouga uciekł. Ponownie pojawia się w A Restoration Confrontation! Part 2, prowadząc trio Zespołu R w celu odbicia Tirtougi. Ostatecznie ich plan się nie powodzi.

Dr Zager pojawił się ponownie w odcinku Rocking the Virbank Gym! Part 1. Widziano go w rozmowie z Jessie, Jamesem i Meowthem o misji złapania Meloetty. Ze względu na zdolność melodycznego Pokémona do bycia niewidocznym, Zager wspomniał o specjalnych okularach wykrywających.

Pojawił się ponownie w BW093, pomagając Jessie, Jamesowi i Meowthowi w znalezieniu wejścia do Ruin Abyssal. W BW095 widziano go po raz kolejny w swoim podwodnym laboratorium. Pojawił się w BW096, gdzie pomagał Giovanniemu w aktywowaniu świątyni i pojawił się ponownie w BW097 odgrywając podobną rolę.

Pokémony

Uciekli

Tornadus
200px

Tornadus, wraz z Thundurusem i Landorusem, był celem misji pod kierunkiem dr Zagera na wyspie Milos. Po tym jak Jessie i James zniszczyli jego sanktuarium, pojawił się i prowadził niszczycielską walkę z Thundurusem. Kiedy Landorus został zmuszony zatrzymać bitwę, Tornadus i Thundurus połączyli siły. Jednak, gdy trio zostało osłabione, Zespół R pojawił się i uwięził ich, pozwalając Zager schwytać ich. Po uwolnieniu, Tornadus i Thundurus walczyli przez chwilę z Landorusem, który wykorzystał uprawnienia do spokoju i wszyscy użyli swoich indywidualnych zdolności do przywracania płodności ziemi; Tornadus wezwał deszcz. Trio następnie opuściło Milos.

Thundurus
200px

Thundurus był drugim z legendarnych Pokémonów wezwanych podczas misji Zespołu R na wyspie Milos. Pojawił się, gdy Ash, Iris, Cilan i Lewis próbowali wezwać Landorusa, by zatrzymać Tornadusa. Następnie dwa Pokémony zaczęły destrukcyjną bitwę. Po tym jak Landorus w końcu pojawił się, Thundurus i Tornadus walczyli z nim, ale walka ostatecznie zakończyła się złapaniem trio przez Zespół R, a następnie Landorus uzdrowił Thundurusa i Tornadusa. Przed wyjazdem z Milos, Thundurus pomógł uleczyć ziemię przez spalenie jej piorunami.

Landorus
200px

Landorus był ostatnim z trójki Kami, który pojawił się w trakcie misji Zespołu R na wyspie Milos. Pojawił się legendzie Milos, gdzie w przeszłości zatrzymał szalejących Tornadusa i Thundurusa. Ash, Iris, Cilan i Lewis dwukrotnie próbowali go przywołać, by uzdrowić zrujnowaną ziemi na wyspie, ale przypadkowo przywołali Tornadusa i Thundurusa. W trzeciej próbie, Landorus w końcu się pojawił. W przeciwieństwie do Tornadusa i Thundurusa, Landorus jest sympatyzujący z losem ludzi i zaangażował się w walkę z Tornadusem i Thundurusem, by chronić wyspę. Walka została przerwana przez Zespół R i trio prawie zostało zabrane przez dr Zagera, ale zostało uratowane, gdy Ash i grupa zaatakowali śmigłowiec. Po wznowieniu walki, Landorus zaczynał przegrywać z Tornadusem i Thundurusem, więc Lewis dał mu Zioło Odrodzenia, dając mu tyle siły, aby pokonać Tornadusa i Thundurusa potężnym Hiper Promieniem. Po osiągnięciu pokoju, Landorus użył swoich uprawnień do przywracania urodzajności ziemi.

Tirtouga → Carracosta
Ferris TirtougaFerris Carracosta

Ferris zaprzyjaźnił się z Tirtougą, kiedy tajemniczo podróżował w czasie i uratował go przed stadem Archenów, gdy był młodym chłopcem. Jakiś czas później, Ferris znalazł jego skamielinę, która została skradziona i wskrzeszona przez Zespół R i dr Zagera, zamierzając wykorzystać jego energię, aby znaleźć portal czasowy wewnątrz Skręconej Góry. Jednak po zrobieniu dziury w boku helikoptera Zagera, Tirtouga uciekł.

W odcinku A Restoration Confrontation! Part 2, dr Zager koordynował triem, by odbić Tirtougę, który w tym momencie ewoluował w Carracostę. Nie udało im się go odbić, ale skutecznie kontynuowali plan otworzenia portalu, jednak zostali pokonani i zmuszeni do wycofania się. Carracosta był ostatnio widziany, gdy bezpiecznie wracał w przeszłość.