Fandom

Pokémon Wiki

Dr Namba

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dr Namba

ナンバ博士Dr. Namba

Dr Namba.jpgDr Namba
Płeć Mężczyzna
Miasto Nieznane
Region Johto
Członek Zespołu R
Ranga Naukowiec
Debiut Tajemnicza historia

Dr Namba to naukowiec z Zespołu R.

Historia

Po raz pierwszy pojawił się w odcinkach Tajemnicza historia, W pułapce i Słowo się rzekło!. Niewiele wiadomo o nim, bo ma większość prac w tajnym miejscu. Możliwe jest, że ucieka przed wymiarem sprawiedliwości. Od tamtego czasu wystąpił w kilku innych odcinkach, dając Butchowi i Cassidy ich odprawy misji (choć było to przede wszystkim w roli głosu). Podobnie jak u Butcha, ludzie często mylą jego nazwisko. Na przykład, Cassidy nazwała go "Dr Samba". Ma krótki temperament. Nie wiadomo jak to się dzieje, ale jak ktoś źle wymówi jego imię to dzwoni do Cassidy lub Butcha i krzyczy do słuchawki, że nazywa się Namba.

Znane badania

  • Wzrost siły Pokémonów
  • Pokérus (Być może związane z badaniami wzrostu siły)
  • Piasek Hippowdona

Pokémony

Dr Namba Electabuzz.png Electabuzz

Ma na głowie nakrycie co sprawia, że czyni go bardziej silnym. Rozwścieczony Electabuzz używał Gromo Ciosu na Pikachu Asha i Sparky'm, ale uniknęli go. Pikachu próbował użyć Pioruna na nakrycie głowy, ale nic to nie dało. Pikachu i Sparky kontynuowali walkę aż do czasu, gdy Sparky złamał kontroler nad okryciem głowy, wyłączając go. Walka kończy się podwójnym Elektrowstrząsem, który trawił Electabuzza, pokonując go.

Electabuzz zna Gromo Cios, Świetlisty Ekran i Elektrowstrząs.

Debiut Słowo się rzekło!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki