Fandom

Pokémon Wiki

Dr Abby

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dr Abby.png

Dr Abby

Dr Abby (jap. アヤネ Ayane) jest postacią z anime. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Ugryź się w język, Delcatty!.

Dr Abby jest byłą Koordynatorką Pokémon, która używała Skitty, Johnny'ego, w pokazach w Hoenn. Po wygraniu pięciu wstążek (posiada w sumie siedem), wygrała Wielki Festiwal, a następnie zdecydowała zrezygnować z pokazów. Jako że wygrała swój pierwszy festiwal, została okrzyknięta jako Legendarna Koordynatorka.

Abby and Johnny.png

Abby i Johnny wygrywają Wielki Festiwal

Po tym, jak jej Johnny został ranny przez Flygona, dr Abby odkrywa Klinikę Pokémon. Właściciel, dr Moss, był w stanie leczyć skutecznie Johnny'ego i stał się inspiracją dla Abby. Po wielu próbach i błędach, dr Abby w końcu nauczyła się o korzyściach płynących z punktów nacisku i masaży Pokémon. W nagrodę za wybitną pracę, dr Abby otrzymała Kamień Księżycowy od dr Mossa, umożliwiając ewolucję Johnny'ego w Delcatty. Obecnie prowadzi własną Klinikę Pokémon w pobliżu Miasta Verdanturf, gdzie pomogła Skitty May odzyskać siły po wybuchu dymu Torkoala Asha i nauczyć się Zamieci.

Dr Abby na krótko pojawia się w odcinku Podstęp i Asysta.

Pokémony

Johnny
Dr Abby Delcatty.png

Johnny to Delcatty dr Abby. Kiedy Johnny był Skitty, był używany w wielu pokazach. Johnny był bardzo wiarygodny, ponieważ był bardzo dobry w Pokazach Pokémon. Po tym, jak dr Abby skończyła z pokazami, zdecydowała się ewoluować Johnny'ego w Delcatty za pomocą Kamienia Księżycowego.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki