Fandom

Pokémon Wiki

Doyle

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Doyle.png

Doyle

Doyle (jap. アラタ Arata, ang. Doyle) — Trener Pokémonów, który wraz z Christie pojawił się w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?.

Historia

Doyle był zdecydowany, aby dowiedzieć się, co było przyczyną zniknięcia Audino z wioski po tym, jak Audino jego dziadka zniknął. On i Christie często sprzeczali się o to, kto pierwszy znajdzie brakujące Audino i konkurowali ze sobą za pomocą swoich psychicznych Pokémonów. Miał przeczucie, że zła organizacja przejęła kontrolę nad Audino.

Później, Doyle z Ashem oglądali Audino u pary starszych osób, do którego umieścili urządzenie śledzące. Audino wkrótce zaczął zachowywać się dziwnie i poszli za nim, gdzie spotkali się z Jenny, Cilanem, Christie i Iris. Doyle'emu udało się przejąć jednego Audino za pomocą Psychicznego Ciosu Solosisa.

Doyle i inni wkrótce odnaleźli wszystkie brakujące Audino i odkryli, że były kontrolowane przez fale dźwiękowe stworzone przez Zespół R. Potem wykorzystał Solosisa do walki z Woobatem Jessie i Yamaskiem Jamesa. Po rozwiązaniu wypadku, Doyle chętnie chciał się dowiedzieć, czy jego Solosis pomógł bardziej niż Gothita Christie, ale Jenny poinformowała ich obu, że najwięcej pomógł Roggenrola Asha.

Pokémony

577 mini.png Solosis
Doyle Solosis.png Solosis był używany przez Doyle'a, by pomóc odnaleźć brakujące Audino. Po napotkaniu Asha i przyjaciół, Doyle nakazał użyć Psychicznego Ciosu na nich, bo myślał, że są odpowiedzialni za zniknięcia. Później pomagał przejść grupie przez urwisko, tak aby nie tracić z oczu Audino. Solosis został następnie użyty do walki z Zespołem R i użył Promienia Pomieszania na Woobacie i Cienia Nocy na Yamasku.

Solosis zna takie ruchy jak: Psychiczny Cios, Promień Pomieszania i Cień Nocy.

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia 竹内順子 Junko Takeuchi
Stany Zjednoczone Leah Clark
Polska Beniamin Lewandowski

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki