FANDOM

Doyle to trener Pokémonów z regionu Unova, pojawiający się w odcinku Dokąd poszedłeś, Audino?.

Historia

Doyle był zdesperowany, aby dowiedzieć się, co było przyczyną zaginięć Audino z wioski po tym, jak Audino jego dziadka zniknął. On i Christie często sprzeczali się o to, kto pierwszy znajdzie zaginione Audino i konkurowali ze sobą za pomocą swoich psychicznych Pokémonów. Miał przeczucie, że zła organizacja przejęła kontrolę nad Audino.

Później Doyle z Ashem obserwowali Audino u pary starszych osób, do którego przyczepili urządzenie śledzące. Audino wkrótce zaczął zachowywać się dziwnie, a kiedy ten zaczął oddalać się od domu, Doyle i Ash pobiegli za nim. Śledząc go, ponownie spotkali się z sierżant Jenny, Cilanem, Christie i Iris. Doyle'emu udało się przejąć jednego Audino za pomocą Psychicznego Ciosu Solosisa.

Doyle i inni wkrótce odnaleźli wszystkie zaginione Audino i odkryli, że były kontrolowane przez fale dźwiękowe stworzone przez Zespół R. Potem wykorzystał Solosisa do walki z Woobatem Jessie i Yamaskiem Jamesa. Po zażegnaniu kryzysu Doyle chciał się dowiedzieć, czy jego Solosis pomógł bardziej niż Gothita Christie, ale Jenny poinformowała młodych trenerów, że najwięcej pomógł Roggenrola Asha.

Pokémony

Przy sobie

Solosis
EP697 Doyle Solosis
Solosis był używany przez Doyle'a, by pomóc odnaleźć zaginione Audino. Po napotkaniu Asha i przyjaciół, Doyle kazał mu zaatakować ich Psychicznym Ciosem, myśląc, że są odpowiedzialni za tajemnicze zniknięcia. Później pomagał przejść grupie przez urwisko, tak aby nie tracić z oczu Audino. Solosis został następnie wykorzystany do walki z Zespołem R, podczas której użył Promienia Pomieszania na Woobacie i Cienia Nocy na Yamasku.

Solosis zna takie ruchy jak: Psychiczny Cios, Promień Pomieszania i Cień Nocy.

Debiut Dokąd poszedłeś, Audino?

Aktorzy głosowi

Japonia: 竹内順子 Junko Takeuchi
Stany Zjednoczone: Leah Clark
Polska: Beniamin Lewandowski